>Hayallerin Peşinde Koşmanın kötü yanları.

>Her zaman iyi yönlerinden bahsetmek bizi bir yere ulaştırmaz.Size birşey katmaz, beni okumakla zaman kaybetmiş olursunuz.
Gerçeklere değinmek her ne kadar bana acı verse de, bahsetmezsem bu blog her zaman eksik kalır ve taraflı yayıncılık yapmış olurum.

Halbuki bu blogu açarken tamamen kendim olacağıma söz vermiştim.
Her ifade bana ait olmalıydı ve düşüncelerimi eksiksiz anlatmalıydım.
O zaman başlıyorum hayalci olmanın kötü yanlarını anlatmaya…

1.Önüne gelen fırsatları kaçırırsın.

Evet sanırım en kötüsü bu.Sadece fırsat mı ki? Her şeyi kaçırıyorsun ve geri dönüp bakabilenler daha çok acı çekiyor.Ya tamamen hayal dünyasında yaşayan biri olacaksın- halk dilinde deli- ya da hiç hayalci olmayacaksın.Böyle arada oldun mu kaybettiklerini farkına varıyor ve üzülüyorsun.

Örneğin;
Deep’in örneğini verebilirim.
Bana hep yorum yazıyordu.
Ben de okuyor ve yorum yazmasını sabırsızlıkla bekliyordum.
Ama salak kafam ! çok sonradan onun bloguna bakmayı akıl edebildi.
Sen böyle çiçek böcek gez bakalım Hazal.
Kim bilir hangi blogları kaçırıyorsun da heberin yok.

Başka bir örnek ise ilişkiler,
Hep yanı başında bulunup da senin fark edemediğin insanlar.
O kadar çoklar ki.
Özellikle benim çevremde.
Bir kaç kişiye gözüm kapalı bağlanıp onlardan kazık yedikten sonra fark edebiliyorum diğerlerini.
Çünkü gerçek hayata ancak kazık yiyince dönebiliyorum.
Selanik Güzeli mesela.
Kendisi Anadolu Lisesinde okuduğum ilçede yaşıyor.
Çok tatlı, çok samimi bir kız.
Ağladığımda,
Onu arıyor gözlerim.
Selanik güzelini aramalıyım diyorum.
O beni dinler diyorum.
Ama bunu ağlayana kadar fark edemiyorum!!
Onu ne kadar sevdiğimi de.

Orta okulda yediğim arkadaş kazığı yüzünden o zamandan beri kimseye güvenemedim.Bunu yeni yeni fark ediyorum.Hep ilişkilerden kaçmışım ve kimseye dertlerimi anlatamamışım.
Anlatsam bile o kişinin değerini anlamamışım ( yine) sadece anlatmışım.Sadece takılmışım yani.

İlk defa lise 3 te ( bu sene) birine çok güvendim.Güvenmeyi başarabildim.Kedicik.Evet ondan bahsettim birkaç yazımda.Ama tarih tekrarlıyor her şeyi sanki.Yine güvenmeye başlıyorum, yine çok titriyorum insanların üzerine ve… ve o kişi eğer benim onu sevdiğim kadar sevmiyorsa ( bu onun elinde olan birşey olmasa bile) eksik hissediyorum.Kalbim kırılıyor.Ve ortada kalıveriyorum.Hayatımda her şey ters gitmeye başlıyor gibi hissediyorum.Eskisi gibi olacak diye korkup tekrardan kimseyle arkadaş olmuyorum.

Yine hiçbir şeyi anlatamıyorum…

Etkilenmiyorum zannediyorum ama ben her şeyden aşırı derecede etkileniyorum sanırım.

Sorun ben bulutlara bakıyorsam o kişinin bulutlara bakmaması değil.
Beni bulutlara bakan hazal olarak kabullenebilmesi.
kabullenemeyen, tersleyen biri beni ne kadar sevebilir ki?

2.Koşarken gerçeklik taşına takılabilir, kaygan hayat zemininin üzerine kayabilir göt üzeri düşebilirsin.

Çok hayal kurup her birinin peşinden birkaç yıl koşmak.
İşte en beteri budur.
Maymun iştahlılık da vardır işin içinde.
Hiç tatmin olmazsın.
Bir gün pembe, öbür gün beyaz istersin.
Mandalina kabuğunda kavun ararsın.
Sonra da yönünü şaşırır, çukura düşersin.
Ve kimse seni kurtarmak istemez.
Çünkü onlara seni tanıma fırsatı vermemişsindir.

Hayallerin peşinde koşan kızın da dertleri olabiliyor.
Bunların hepsini birkaç yıl sonra unutacağımı,
Hayatımda çok ufak detaylar olarak kalcaklarını biliyorum.
Ama şu an bu durum yüreğimi sızlatıyor.
Hayalci kız yine ağlıyor.
Gözleri şişiyor.
Ve heralde hayatı boyunca ota boka ağlamaya devam edecek.

Kendinize iyi bakın.
Ha bir de bulutlara bakanları sevin.Cici diyin.
yargılamayın.
Onlar da insan.

Hazal.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in arkadaşlık, ağlamak, Deneme, etiketlere yazı yazmaya bayılıyorum, hazal, kazık yemek, kedicik, ota boka ağlamak, selanik güzeli, yeter ama, yine mi ya neden ben. Bookmark the permalink.

18 Responses to >Hayallerin Peşinde Koşmanın kötü yanları.

  1. >Yapma ama..! Hayallerinin peşinde koşan kız üzgün olmamalı. Jelibon onu mutlu görmeli🙂

  2. >yine çok güzel bir yazıyla karşınızdayım diyorsun yani:)çok hayal kurmak ta iideğil dediğin gibi.dozunu aşmaman lazım.zaten ikisinin eşitleyince sen bu işi biliyorsun demektir.sen sakın yılma..devam et hayallerinin peşinde koşmaya..umarım herşey gönlünce olur:)

  3. Nida says:

    >cok güzel bir yazi olmus anlattiklarini hissettim diyebilirim..ama malesefki hepimiz biraz böyleyiz,benciliz..basimiza gelmedikten sonra veya birini kaybetmeidkten sonra degerini anlayamiyoruz..

  4. Mia Wallace says:

    >bak bu önüne gelen fırsat kaçırma konusuna katılıyorum!!!!

  5. >Bu gün post yazılarımızda bir paralellik var hazel'cim bu yazına yanıtım benim blogta ve sana yanıt olarak yazdım bir uğrarsan sevinirim bebeğim..;)

  6. Mr.E says:

    >Mim'in var bende..

  7. Laliş says:

    >Bu yorumu daha önce birine yapmıştım aslında ama senin yazılarını okuyunca aslında bu yorum buraya aitmiş diyorum. Ben sanırım senden 5 yaş büyüğüm ve sende benim 5 yıl önceki halimi görüyorum. Ki hatta bazıları hala aynı… Arkadaş seçme konusunda ben de hep aynılarını yaşadım ama zaman geçtikçe çekirdek bir kadrom oluştu. Senin de böyle olacaktır emin ol.Benim bir sözüm vardır seversin belki;Ben hayallerimin peşinden koşarken, meğer bir çok sevdiğim arkamda kalmış …Ben kısa süre önce bir lisede öğretmenlik yaparken bir yandan öğrencilerime danışmanlık yaptım, bir bakıma ablalık. Ki bana çok benziyorsun, konuşmak, rahatlamak istersen bana mail adresimden ulaşman yeterli…

  8. Profösör says:

    >Yazını sağlams kafamla okumak istiyorum. Bu arada burdan geçiyordum bir selam vereyim dedim. Hem de peaylaşmak adına;Bence büyülü bir masalın dışında kalmak yalnızlığın ta kendisidir desem ne dersiniz?Bir video ve düşüncelerimi benimle paylaşırsanız sevinirim. Öndens buyurun bizde patlemış mısır da var. Yanında da güzel demlenmiş çay da jkramımız olur size… http://mefkuremiz.blogspot.com/

  9. Profösör says:

    >1. Yanlıştan dönmek erdemdir. sen bunun farkındasın ya. Sonrası huzurlu olursun.2. belirsizlik ve beklemek zordur. travmaya bile girersin. Bundan sıyrılmak gerek. 3. Sevgili Hazal dostlarımızın kıymetini bilmeliyiz. herşey gönlünce olsun..

  10. !ancelina! says:

    >hayaller olmassa olmaz..dozunu ii ayarlamak gerek sanırım..kendine ii bak:)

  11. Hazel says:

    >Kolalı Jelibon: şimdi daha iyiyim🙂 eheh sağol jeliboncum.la row: çok teşekkür ederim🙂 ne kadar da naziksin.Çok sağol.Umarım senin de istediğin her şey gönlünce olur🙂 evet hayallerin peşinde koşmaya devam ediyorum.Nida: ne kadar da doğru söyledin çiçeğim, evet bu durumda olan, bunları yaşayan çok insan var.Bu yazı hepimize gelsin o zaman!

  12. Hazel says:

    >Mia: Canıım, hoşgeldin.Aynı görüşlere sahip olmamıza sevindim :)rose mary: ciddi misin çiçeğim! çok duygulandım.Gerçekten.hemen bakıyorum :):)Mr.E: çok teşekkürler bakayım🙂

  13. Hazel says:

    >Laliş: evet birbirimize çok benzediğimizi fark ettim :)elbette ulaşırım, beni çok duygulandırıyor sizin gibi insanların karşıma çıkması.Çok iyisin Laliş🙂 çok teşekkürler.Evet yavaş yavaş o çekirdek kadro oluşuyor sanırım🙂 Selanik Güzeli, ve yeni yazılarımda bahsedeceğim bir kaç gerçek dostum…🙂

  14. Hazel says:

    >Profösör: evet ne kadar da doğru söylemişsiniz.Dostlarımız kıymetini bilmeliyiz.Ama artık kime güveneceğimi şaşırmış durumdayım.Kimseye yanaşamıyorum.Bakalım :)Sağolun.Ancelina : evet haklısın balım, sen de kendine iyi baak🙂

  15. >Selanik Güzeli Ç. olsa gerek😀 ben de selanikliyim ve böyle bir iltifat alamadım Hazal Hanım :PKedicikle de aranız düzelecek umarııım.. Ben seni çoook seviyoruumm..

  16. Hazel says:

    >evet o :)ve senin yerin ayrı bıcırığım.Sen sonradan keşfettiğim değil,zaten yanımda olan biriydin.Hem sen bıcırıksın🙂 Bilmiyorum tatlım.Bakalım.Düzelmezse de yapabileceğim birşey yok.Kendisi karar versin.Benim ona söyleyebileceğim birşey kalmadı.Ben de seni çok seviyorum🙂

  17. CMOS says:

    >Bu yaz çok hayl kurdum kendimid bir güzel inandırdım olacağına,sona hepsi teker teker olmamaya başladı!gerçeğe takılıp düştüm senin de dediğin gibi,kötü günlrdi,hatırlamak dahi istemiyorum:/

  18. Hazel says:

    >diyorum ya işte… ben de aynısını yaşıyorum bazen.ama yine de hayal kurmaya devam edecek cesareti bulabilmekte insanın kişiliği ve bence sen bunu gayet iyi yapıyorsun🙂

Leave a Reply

