>Mis kokulu, çıtır çıtır çizimlerim vaar.

>Evet bugün Şems ile birlikteydim.Yani kurstaydım.
Yol boyunca ŞU yazıda yazdığım her şeyi hissettim.
Klinik olarak test edildi onaylandı.

Tam üç saat boyunca sadece aynı çizim üstünde uğraştım,
Sonuç çok güzel, en azından bana göre öyle.
Ama çok yoruldum.
Birazdan kahvemi ve battaniyemi alıp koltuğa kurulacak ve sınavlardan dolayı izleyemediğim filmleri izleyeceğim.
Size de incelemeniz,
Eleştirmeniz için bugünkü resmimi koyuyorum.🙂

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, çıtır çıtır, hayallerin peşinde koşan kız, hazal, mis gibi, ooh. Bookmark the permalink.

18 Responses to >Mis kokulu, çıtır çıtır çizimlerim vaar.

  1. Maya says:

    >Gayet güzel olmuş! Çok iyi gidiyorsun🙂

  2. Nida says:

    >cok icli görünüyor..cizerken kimbilir aklini zaman zaman ne düsünceler esir aldi..ufak ufak anlarda dalip gittin..veya kendini kaptirip kalem sesiyle kendine geldin..

  3. Hazel says:

    >Maya !🙂 sağol çiçeğim çok teşekkürler :)Nida eheh aynen öyle oldu.Geçen yazıdaki gibi aklım bir karış havada

  4. Marla says:

    >çok güzel olmuşşş.

  5. >resmi fena halde kıskandım *-* ellerine sağlık ^^,

  6. Mia Wallace says:

    >vaaoouuvvv!!! ne kadar yeteneklisin sen öyle.. çok başarılı!😉

  7. Rory. says:

    >Süüüper!🙂

  8. Jove says:

    >bak bu harika iştee

  9. Mr.E says:

    >Süper olmuş! Hatta dudağa verdiğin dokuya bayıldım, uzun zamandır bu kadar başarılı bir dudak çizimi gördüğümü hatırlamıyorum hatta o derece :)Yalnız bir şey dikkatimi çekti, ukalalık olarak algılama ama sanki işaret ve orta parmakta, tırnak bölgesine yakın gölge ile ilgili çok hafif daha uğraşman gerekiyor gibi geldi.Bu yapılan işi yermek değil tam tersi çok beğendiğim için gözden kaçmış olabileceğini düşündüğüm bir şeyi iletmek diyeyim ^.^

  10. Hazel says:

    >hepinize çok çok çok teşekkür ederim :)mia: eheh herkesin yetenekli olduğu bir alan vardır :)MR.E: çok teşekkürler, ahah yok zaten belirttim, eleştirilere açığım diye🙂 evet doğru bir noktaya değinmişsin.Parmakları sona doğru yaptım ve biraz baştan savma oldu…:/ :)çok teşekkürler.

  11. Profösör says:

    >Güzel olmuş beğendim. Kompozisyon varsa bütün hataları gölgelemiştir. O kadar da olacak. belki de hata oluşunda bir sebebi hikmet vardır. Yüreğine sağlık..

  12. Hazel says:

    >teşekkürler🙂

  13. !ancelina! says:

    >lan sen nasıl bişiysin:)çok beğendim çook güzel olmuş devam et:)

  14. >çok güzel çizmişşsin.

  15. Hazel says:

    >ancelina: ahah ben de bilmiyorum ne olduğumu :/beğenmene sevindim çiçeğim.Lo row: çok sağolun :):) mutlu oldum.

  16. çizer says:

    >yavrum var ya böyle görünce çizim yapma isteğim artıyor.şimdi bana diyeceksin e yavrum zaten senin çizim blogun mu ekstradan dyeceksin,duyanda çizimle hiç alakan olmamış zannedecek diyeceksin ama ben sana o geçen karakalem çizicem dememden beri pek kalemi elime almıyorum.Yani özün kısası benim yerime de çiz,çatır çatır ea nın keyfini çıkar şekerim.Kimya anamı ağlatıyor çizime şevk kalmıyor:/ sevgilerle kal sevgili arkadaşım (yalnız bu ne he mektup bitirişi gibi oldu,bir de biri okusa sanki veda mektubu yazmış der :P)

  17. Hazel says:

    >eheh.Ben demiştim demek isterdim ama geç dedim, diyemiyorum :/lan senin fende ne işin var! ahh ah.bulursun bulursun,Çiz arada,çok özledim çizimlerini :)eheh veda değil de,Böyle çok duygulandım birden,Mektup almışım da zarfını düzgünce açıp mürekkebin kokusunu içime çekmişim gibi hissettim🙂

Leave a Reply

