>İstiyorum.

>Bir şiir yazmak isterdim buraya,
En ergeninden.
En melankoliğinden bir şiir yazmak isterdim.
İlk kıtada genelden başlayıp,
İkinci kıtada şiddetleneceğim,
Tüm nefretimi ortaya dökeceğim bir şiir yazmak isterdim.

Sonra durgunlaşıp ağlayarak klavyeyi ıslatmak,
Tuzlu su  içinden a ş ve k harflerini bulup,
Ortaya nağmeler fırlatmak isterdim.
Çok şey isterdim arkadaşım,
Dostlarımdan yediğim kazıkları ayaklarıma dikmek,
Üstlerine beyaz bayrak çekip denizlere açılmak,
Bulutlara doğru kürek çekmek isterdim.

Kim çağırıyor beni?
Hani çobanlar nerede?
Bir keçinin sakalında mı sallanıyor notalar…
Hani kavalın nerede çoban!
Nerede beni uyuttuğun ninni?
Notalar dağa mı kaçtı,
Yoksa kuzgunlar hepsini yedi mi?

Bir şiir yazmak istiyor insan,
En ergeninden,
Karanlık bir odaya kapanıp ağlamak istiyor.
Nefretini ve aşkını alıp, matruşka bebeklerin içinde saklamak,
Her bebeğin içine bir aşk, bir de nefret doldurmak istiyor…

Kırmızı kurdelalar arasında sarmalanmak istiyor insan,
Noel babaya hediye olmak istiyor,
Kuzey kutbuna gimek,
Hayatında hediye almamış tek insana  hediye olmak istiyor.
Noel babanın olmak istiyor.
Çünkü o da yalnız,
Biliyor…
Çünkü o da elflerin içinde,
Boyu uzun olan tek insan.

Çam ağacında süs,
Denizlerde yosun olmak istiyor.
Ve belki de rüzgar olmak,
Kuşları uçurup, etekleri havalandırmak istiyor.
Evet!
Rüzgar olmak istiyor Hazal.
Akdeniz’e kadar savrulmak,
Çam kokularını, portakal çiçekleriyle buluşturmak istiyor.

Her şey olmak istiyor,
Şu an Hazal olmaktan başka her şey.
Bir abajura yuva yapmış örümcek,
Tokaların arasında sıkışmış saç olmak istiyor.
Sen olmak istiyor.
Evet sen!
Bu şiiri kendisinin değilmiş gibi okuyabilmek istiyor.

Hazal…
Çok şey istiyor.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in akdeniz, arkadaşlık, Aşk, ergen, hazal, manzum yazı, noel baba, santa, Şiir. Bookmark the permalink.

43 Responses to >İstiyorum.

  1. Rory. says:

    >Ne güzel yazmissin..

  2. Hazel says:

    >hissedince yazması da kolay oluyor çiçeğim.teşekkür ederim.

  3. verago says:

    >insan böyle şiirler okumak istiyor :)okurken sürüklüyor çünküve az satırlarda ne çok şey anlatmışsın.. yüreğine sağlık.

  4. Hazel says:

    >bazen iyi ki acı çekiyorum diyorum,Çünkü ancak o zaman böyle yazabiliyorum.Çok teşekkür ederim,Yorumun çok duygulandırdı beni.demek ki iyi iş çıkartmışım🙂

  5. Profösör says:

    >Aşk; arapça bir kelime. latinceyle bir alakası yor. Üç harften oluşur. Ayın, Şın, Kaf.. Lütfen beni bağışlayın eleştirmek adına yazmadım bunu. Sadece aşkın kimyasının latince harflerinin taşımadığına inandığım içindir belki. Şiirin gerçekten güzel ve duygularını iyi ifade ediyorsun. Aşkın transkripsiyonu yoktur. Kendi diliyle yazılır, kendi diliyle telaffuz edilir.Aşk kapıdan bir cebrail gibi girer; ilhamla dolarsın. Yazarsın. çizersin. Sen olursun. Kendin olursun. Aşk bir azrail gibi bacadan çıkar gider; kor gibi yanarsın. Kül olur sun. Bir kez doğar. Bin kez ölürsün.(Sürçi lisan ettiysem affola)

  6. Hazel says:

    >eleştiri olarak alamam zaten bilgilendirme olarak alabilirim çünkü ben aşk latincedir demedim ki :)Teşekkkür ediyorum.

  7. Mr.E says:

    >Güzel bir şeyler yazmak, çizmek, oluşturmak için acı çekiyor olmak gerektiğine ne kadar inanmıyorsam, bu yazdığının çok güzel olduğuna da o kadar inanıyorum🙂

  8. Hazel says:

    >aslında haklısın ama şöyle haklısın,acılıysam şiir,düşünceliysem nesir yazarım,mutluysam resim yaparım.Çünkü en iyi eserler zaman çıkıyor.her sanatın duygusu farklı bana göre.Tabi bu bana göresi işin.:)teşekkürler ayrıca.Çok naziksin🙂

  9. >çok güzel yazmışsın bitanem.

  10. Hazel says:

    >sağol çiçeğim🙂

  11. >Çok güzel yazmışsın Hazel.. Ellerine sağlık…

  12. Hazel says:

    >sağol tatlım sağol🙂

  13. Nida says:

    >gercekten cok hos yazmissin canim..insan aci cekerken, ici desilirken daha iyi ifade edebiliyor duygularini haklisin..hazal cok sey istemiyor, hazal hayatin ondan aldiklarini geri istiyor sadece.. (:

  14. Hazel says:

    >Nida,omzuna yaslanıp ağlamak istedim.Çok duygulandım,İyi ki geldin blog alemine.Yorumların çok içten :)çok teşekkür edeerim.

  15. Nida says:

    >herzaman acik omuzum,bilirim o hissi..(: tecrübelerden dolayi hep bir ruhsal analiz yapma pesindeyim sanirim,inan anliyorum seni..gecmisteki ben'i gördügümden dolayida hep icten cümleler görüceksin benden..bunlari yasamayan,hissedemeyen,güven duygusunu yitirmeyen yazilari anlayip icten yorumlar istesede yapamaz.. bende sana tesekkür ederim(:

  16. Hazel says:

    >gerçek yaşamımda gözümü kırpmadan vazgeçebileceğim ama burada vazgeçemeyeceğim insanlar var.çok teşekkürler canım🙂

  17. pınar says:

    >ne sıcak bir şiir.böyle hafif bir gülümsemeyle okuyosun ama için burkuluyor bir taraftan..Hep yaz böyle dicem ama üzülmen gerekicekse boşver yazmasanda olur:)

  18. Hazel says:

    >eheh pınar gülümsettin beni.valla heralde daha yazıcam buna benzer şiirler.Bu aralar dertliyim biraz.Keyfini çıkarın😛

  19. >BENCE DE HAZAL ÇOK ŞEY İSTİYOR! Nolmuş istiyorsa,kime ne zararı var istediklerinin..KÖTÜ BİRŞEY Mİ? dostları sandığı kişilerden aldığı yaraları üzerine,ayaklarına, kazık dikip,barış bayrağını çekiyor çok mu kötü yani?sorarım nesi kötü..? MATRUŞKALARA NE DEMELİ? MASAL KAHRAMANI ÇOBANA KAVALINI SORUYOR,Hayalleriyle gerçekleriini oluşturma çabasında..birde BOYuna takmış durumda !henüz bir öğrenemedi fiziksel görünümünün değil, beyninin ve ürettiği düşüncelerinin önemini..ay valla fena oluyorum.!.sizde ;"bu kadar da uzun yorum yapılmazki canım !"demeden ben bay bay diyorum anacım…;))

  20. Ronî Zeryan says:

    >Şiir tahlili iyi olan biri olarak söylüyorum, kendini aşmışsın… Tebrikler…

  21. >acı çekerken yazılmış şiirler daha bir hoşuma gidiyor nedense. acı insana olağandışı bir yazma gücü veriyor. bende de var birkaç tane. vakti gelince paylaşıcam. şiirin çok güzel bu arada🙂 şimdi okudukça yeniden yaşıyorsun sanırım ne yaşadıysan. ama zamanla bu şiir de senin için sadece bir anı oluyor, o şiir yazdıran konular önemsizleşiyor. bu kadar rahat yazamayacağın günlere çabuk kavuşman dileğiyle🙂

  22. >Yaz en ergeninden şiirler. Bak ben otuza geldim hala yazarım, yüzünden gözünden sivilce fışkıran dizeler. Rahatlatır insanı. Hımm çok hoş olmuş ayrıca özellikle çoban ve kavalı kısmı…

  23. Hazel says:

    >rose mary: ağlamak üzereyim şu an.Rose mary, beni ne kadar iyi çözümlüyorsun öyle! Şiiri yazarken bile kendimden bu kadar bahsettiğimi anlayamamıştım.Roni Zeryan: sizden böyle bir yorum almak çok mutlu etti beni.Çok teşekkür ederim.Lütfücüğüm'cüğümcüm: hoşgeldin🙂 teşekkür ederim çok naziksin.Ayrı yazılan De: umarım…umarım kavuşurum🙂 ama zaman zaman gerekiyor sanırım, sınandığımı biliyorum, eğer bunları yaşamasaydım, dost bildiklerim hala yanımda olurdu.Senin şiirlerini de bekliyorum :)Kırmızı Çizmeli Kedi: Mıncırığım benim!Herkes ergen olsa insanlık ölürdü lan.Ya da aşırı çoğalırdı bilemedim şimdi.Yaz yaz sen de yaz :))

  24. >Başka Yarınlarİmrûz cemâl-i tü sîmâ-yı diger dâredİmrûz leb-î nûşet helvâ-yı diger dâredBugün yüzünde bir başka güzellik var senin, bugün dudağında başka bir tad var, boyunda başka bir yücelik Bugün kırmızı gülün bir başka daldan Ayın gökyüzüne bugün sığmamış Göklere benzeyen göğsün bugün daha geniş Hangi yanından kalktın bu sabah, söyle, bir başka kavga var dünyada senin yüzünden, dünyada bir başka gidiş Biz senin gözlerinden gördük arslanlara meydan okuyan o ceylanı, Başka bir ovası var o ceylanın bugün iki cihandan da dışarı Seven insanın ayağı mı yok, işte ona ölümsüzlük kapandı Yukarlarda onunla uçar gider Gözlerinin denizinde onu arama Oinci bir başka denizde Bakarsın bugün sever bu yürek, yarın sevilir bakarsın Yüreğimin özünde başka yarınlar varMevlana Celaleddin RumiMavlana Rumi, 30.09.1207, Balkh, Persian.Thanks…wonderful Lady!softs.gifts@gmail.com

  25. Jove says:

    >bir şiir yazmak istiyor demiş,şiirin de babasını yazmışsın yani hazal.çok kaba oldu ama oyle yani.çok beğendim..

  26. Jove says:

    >kuzucum bu arada deep in bloga noldu ya :S

  27. >Çok Çokk Güzelll Tebrık Ederım Canım Bızlere Paylastıgın İçin Etkıleyıcı.

  28. Hazel says:

    >ayrı yazılan de: hemen bakıyorum çiçeğim :)jove: çok mutlu ettim ben🙂 sana "kardeş" diyebilir miyim :)havasına girdim :)valla deepin kısa bir süre için blogu bu şekilde ama düzelcekmiş :)vesselam: çok naziksiniz çok teşekkürler🙂 sizinle paylaşmayacağım da kimle paylaşacağım a kuzum.🙂

  29. GÜNCE says:

    >HER İNSAN BİR ŞEYLER OLMAK İSTİYOR NEYLESİN GÖNÜL İSTİYOR….GÜZEL YAZI=)

  30. >iyi misin. 4 gündür yazmadın. 2 gündür de sanırım girmedin bloguna. yorumlardan izliyordum. belki derslerin yoğundur. 4 gün yazmadığını da anımsamıyorum.:) en çalışkansın ya. hasta değilsindir inşallah. ya da başka olumsuz bir durum yoktur. umarım aşık da olmadın🙂 yazmasan bile iyiyim de. olur mu.blogumu bekliyorum halen. otomatik spam sistemine bir bug girmiş gugıl blogger'ın. onu temizlemeye çalışıyorlarmış. başkaları da varmış. giremeyen, sayfalarını görüntüleyemeyen, sitelerini açamayan. bir aydır yaklaşık, bir sorun varmış. bir dolu şikayetçi var benim gibi. bir süre daha beklerim. olmazsa yenisini açarım.yarın akşama dek ortaya çıkmazsan, sana iyi yıllar dilerim. bol düşlü, çizimli, yazılı, duyarlıklı, başarılı, coşkulu, zarif, estetik bir yıl. şimdilik bunları dileyebiliyorum. :))))bir de deepmermaidreameagle diliyorum. sana da bana da.:)

  31. >şimdi yeni blog açtım. beklemekten sıkıldım :)deepblueeagleforever.blogspot.com:)zamanın varsa gelsene, üye olsana🙂

  32. Hazel says:

    >Günce: teşekkür ederim :)Jove: laan! hoşgeldin arım balım peteğim çiçeğim.Deep:iyiyim iyiyim🙂 Dersleri çok boşlamıştım ve tekrar çalışmaya başladığımdan dolayı bloga eskisi kadar önem veremedim.Ama yeni yazı yazmalıyım sanırım.umarım aşık da olmadın? ahah.bilmiyorum.Olmadığımı düşünmek istiyorum.İnsan salaklaşıyor aşıkken.Ya bu ne biçim illettir deep! Yazılarını çok özledim.Eminim herkes çok özlemiştir.Ben de sana yeni yıllar dilerim, bol hayalli, güzel düşlerle dolu ve bol hazallı bir yıl dilerim eheh.:) D.M.D.E. :):)

  33. >çok sevdim sölediklerini.bol hazallı. annaştık.dmde:)öhöh

  34. Hazel says:

    >eheh :)geliyorum bekle😉

  35. >sanırım, ilk üye olacaksın. eski blogumda da sanırım 3.ydün :)zeyo ve mementodan sonra🙂

  36. Hazel says:

    >eheh o zaman yine üçüncü oldum :((🙂

  37. RENOVATIO666 says:

    >Çok beğendim. Her şey olman ve sonra Hazal'da son bulmanı dilerim.

  38. >Bende bir mimin var:))

  39. Hazel says:

    >RENOVATİ0666: hoşgeldin azizim, nasılsın? :)beğenmene çok sevindim.Umarım, bir gün Hazal olmanın yolunu bulabilir,Hazal olmanın keyfini çıkarabilirim.Marjinal Kız: Geliyorum dur bekle!🙂

Leave a Reply

