>Taksim mi? hohoho

>Yeni yıla Taksim’de girmek…
Hey!
Aklınıza türlü türlü olaylar geldi biliyorum.
Ne kadar üzücü bir durum.
Taksim’de yeni yıl eşittir bela.
Taciz, gasp bilmem ne.
Çok üzücü çok.

Halbuki ne de güzel süslenmiştir Taksim,
Sokaklar en güzel takılarını takmış,
Gelecek misafirlerini bekliyordur.
Keşke bir de kar yağmış olsaydı.
Binalar beyaz şapkalarını takmış,
Yerlere kristallerden uzunca bir halı serilmiş olurdu.

Olsun,
Bugün İstanbul bir başka güzel.
Hava aydınlık, güneş yüzümü aydınlatıyor.
Rüzgar ciğerlerime dolmak istiyor gibi.
Yüzüme doğru esiyor,
Yeni yıla, birlikte girelim diyor.

Kitapçılardan yükselen yeni yıl parçaları arasında,
Bir çan sesi yükselir sokaktan.
Gülüşmeler, kahkahalar…
Dumanı tüten kahveler ve tatlı niyetine sohbetler.

İşte böyle olmasını umuyorum bugünün.
Okul çıkışı hemen eve gidip üstümü değiştirmek,
Çok beğenerek aldığım siyah-kırmızı elbisemi ve yeni paltomu giyip,
Beyoğlunda ellerim ceplerimde,
Gökyüzüne bakarak dolaşmak istiyorum.
Çünkü hep böyle yaparım, biliyorsun.

Geceyi ise evde geçirmek,
En güzeli bence.

Ya siz ne yapıyorsunuz?
Nerede olursanız olun,
Kimle beraberseniz,
Hepinize mutlu yıllar diliyorum.
Umarım her şey istediğiniz gibi olur
Kendinizi yeniler,
Yeni başlangıçlar yapabilirsiniz.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in böyle bir şey, bonkör hazal, yeni yıl, Şiir. Bookmark the permalink.

23 Responses to >Taksim mi? hohoho

  1. MERY DAIMON says:

    >yok annem yok! ı ıh! her yerde olunur da orada olunmaz artık.. ölmeye gitmek gibi..

  2. >Valla ben de evde geçiricem bu sene yılbaşını. Ama senin bi ara nevrin döner de çıkmak istersen Taksim'e falan yanına uçak savar, tank falan almayı unutma derim:)

  3. Hazel says:

    >mery: eheh ben de bundan bahsediyordum işte.Çok kalmayacağım zaten, gece döneceğim eve.asahhara: sana daa :)Kırmızı çizmelim: eheh kızım ben korumalarla gezcem ne düyosun😛

  4. >Taksime giderseniz benim yerimede gezer misiniz ? Oğlum doğmadan önce çok gezerdim oralarda ama şimdi hayal oldu😦 Sağlıklı mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle , iyi seneler…

  5. Profösör says:

    >Akşam okul arkadaşlarımızla birlikte nostalji sohbetlerinden birini yaşadık. Kahveler çaylar meyveler çerezler..

  6. Rory says:

    >Mutlu yillar:*

  7. Jove says:

    >mutlu yıllar canımcıım:))

  8. >sadece.. bu senenin de ikibinon kadar lanet bir sene olmaması için dua ediyorum Hazel🙂

  9. Mr.E says:

    >Mutlu yıllar🙂

  10. >nedendir bilmiyorum.. deep: derinliklerde kaybolmak adlı bir yazım vardı.. bugün ona birkez daha baktım.. ve senin yorumunu gördüm.. bi insan hakkında başka bir kişiyle aynı hisleri hissetmek.. bu beni gerçekten mutlu etti..ve yine nedendir bilmiyorum.. içimi bir an bir his gıdıkladı.. blogunda uzun süre dolandım.. yazılarını okudum.. ve ilk yazını..deepin söyledikleri.. benden de bahsetmiş biraz..bir yerlerde adımın geçtiğini görmek beni mutlu ediyor.. senin yazılarını okumak da.. senin gibi yaşıtlarımın olduğunu görmek.. beni bu dünyaya bağlıyor.. yaşama nedenim oluyor diyebilirim..bunu yazma gereksinimi duydum..umarım hayırlı bir iş yapmışımdır.bundan sonra daha sık görüşürüz umarım.. görüşmeliyiz🙂

  11. Hazel says:

    >içimizdeki karnaval: eheh umarım yeniden gezebilirsiniz.Bir süre sonra oğlunuzla beraber gezersiniz hem de.Tabi ki eskisi gibi olmasa da, belki daha bile keyifli olur sizi için.Kendinize iyi bakın :)Profösör: ay ne güzel, darısı bizim başımıza efenim :)Rory: eheh canıım🙂 sana da.Jove: sana da çiçeğim sana daa :):)Mr.E: Size de efenim :))teşekkürler.memento mori: ya ben bir garip oldum.Sanki kendime yorum yazmışım gibi hissettim.Gerçekten, sanki bu yorum benim ağzımdan yazılmış!Deep…deepdiyor ya hani reenkarne olabilirmişiz ikimiz… diyorum ki acaba aynı adamın ruhu ikiye bölündü de bir yarısını sen bir yarısını ben mi aldım eheh.şaka bir yana, ben de aynılarını düşünüyorum.bizi bir araya getiren ve bu benzerliği fark ettiren deep'e buradan bir selam gönderelim.Ekran başındakilere de selam yollayalım efenim.bence de görüşmeliyiz memento.Bence de canım🙂

  12. >ciddi ciddi inanıyorum ben bu reenkarne olayına gerçekten..ben de selam eyledim buradan şu an🙂

  13. Hazel says:

    >:)ben bir adamın reenkarnesi olduğuma inanıyorum.Bir aralar sporla ilgilenmiş, dağcı falan olabilir, dünyayı gezmiş biri olmalı.Özgür ruhlu.Belki de denizcidir.sen?

  14. >fransada 60 larda yaşayan tutkulu bir kadın.. kırmızı şarabı çok seviyor.. aradığı erkeği bulmuş birlikte deniz kıyısında yaşıyorlar küçük bir kasabada..çoğu zaman seyahat ediyorlar.. dünyanın bütün güzel yerlerine gitmek istiyorlar.. o mutlu sevdiği adam ve dünyayı dolaştıkları karavanlarıyla :)ben bu kadının reenkarnesiyim işte..

  15. Hazel says:

    >bu reenkarnesi olduğum değil de direkt olmak istediğim eheh.belki de akrabalardır kuzum ha?🙂

  16. >belki de.. hatta belki de aşıklardır birbirlerine.. belki o tüm dünyayı dolaştığı adam senin reenkarne olduğun adamdır.. olabilir derim ben :))

  17. >bu arada sanırım önümüzdeki iki hafta buralarda olamayacağım.. en azından girer yorum yaparım bilemiyorum..ve özleyeceğim seni.. gerçekten.. uzun süre sonra bulduğum ikiz kardeşim gibisin ehe🙂

  18. Hazel says:

    >memento bak bu da aklıma geldi aslında,evet olabilir :)tamam canım, iki hafta mementosuz yaşayabilirim, sanırım :/:))çok tatlısın, çok teşekkürler.Ben de aynı şekilde hissediyorum.Kendine iyi bak :)arada uğramaya çalış.

  19. >hayır taxim. hohoho!

  20. >sana da iyi yıllar.acaba akşam dolaştın mı beyoğlunda o elbisenle.akşam ben de oralardaydım.gece ev bence de haklısın.yorumları okudum.

  21. Hazel says:

    >Dr Furkanstein:oo hoşgeldiniz efenim sefalar getirdiniz, ilk yorumunuzu aypmış bulunmaktasınız.Danke schön.ahah evet, "hayır taxim" bence de.Testesteron hormonu hat safhadaydı diyebilirim.Ama güzeldi.size de ho ho ho.

  22. Hazel says:

    >deep,evet dolaştım.Sen de mi…ehem.düşünsene belki de göz göze gelmişizdir.yorumları okudun ve?🙂

Leave a Reply

