>Acaba?

>

Eskiyi sevmek geri kafalılık mı acaba?
Gününe uyum sağlayamamak.
Hiç görmediği zamanları özleyebilmek,
Eski aşklara özlem duymak,
Eski şarkılarda kendini bulmak,
Kitapların bile eskisini sevmek.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in bonkör hazal, eski kitaplar, eski olan her şey bebeğim, eski şarkılar, eskiye duyulan özlem. Bookmark the permalink.

38 Responses to >Acaba?

  1. StummScream says:

    >Zaten yeni şeyler hep iyi olacak değil. Fakat tedavülden kalkan bir şeyinde peşine düşmenin bir getirisi yok.

  2. >Eğer öyleyse ben çoooook geri kafalıyım tatlım:)

  3. Nida says:

    >her insan gecmisi, eskileri özler..yani en azindan ben özlerim..ve en cokta cocuklugumu özlerim..su satirlardan anladigim kadariyla sende en cok cocuklugunu özlüyorsun..imkansizi özlüyoruz aslinda..eski ne varsa hep degerlidir benim icin..cünkü daha fazla ani, anlam tasir üzerinde.. daha fazla hayal uyandirir.. bir sarkiyi internette dinlemek vardir, gramofonuna plagini yerlestirip dinlemek vardir.. ikiside apayri anlamlar tasir.. bunun gibi degil midir aslinda?

  4. JG ~ says:

    >Gerikafalılık böyle oluyor olsaydı gerikafalı olmaktan gurur duyardım:)

  5. Hazel says:

    >stumm: tedavülden kalkan değil de benim için anlamı olanlardan veya zaten klasik olanlardan bahsediyorum.Sanırım o zaman yazı daha tamamlayıcı oluyor🙂 evet yeni her zaman iyi olmak zorunda değil.Çizmeli Kediciğim: O zaman yalnız değiliz demektir ;)Nida: ah Nida ah! sen yazılarımdan da güzel yazıyorsun.Ne yazmak istiyorsam onu yazıyorsun.Evet aynen öyle tatlım.Aynen öyle :)JG:Duymalıyız da eheh :):)

  6. Mr.E says:

    >Şahsi fikrim, bir şeyin eski ya da yeni olması, zamanla değil kullanılabilir olmasıyla alakalıdır.Sen kendini zamanca "eski" olanı kullanabilir olarak görüyorsan problem yok demektir😀

  7. Hazel says:

    >Mr E. : ben ne diyeyim şimdi size.Çok haklısınız, hep öylesiniz ya neyse :)evet,bir şeyin eski veya yeni olması, toplumun geneli ne düşünüyorsa ona bağlı oluyor.ve buna çok sinirleniyorum.Marjinal olma derdinde değilim fakat koyun sürüsü arasında ezilmek istemiyorum.Belki de bir baş kaldırıdır eskileri sevmek, bilemiyorum🙂

  8. Mr.E says:

    >İngilizce olacak ama orijinalliğini koruması açısından böyle paylaşacağım“If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.” H.Ford

  9. Hazel says:

    >:) orjinalliğini kaybetmeden gelmesi daha da mutlu etti beni.Evet cuk oturuyor….Ne yazık ki…

  10. >ay kalbim yerinden çıkıcak birazdan :))

  11. Hazel says:

    >eheh aynen🙂

  12. Jove says:

    >tabii ki değildiir.ayrıca zaten kitabın da eskisi sevilir:))

  13. Hazel says:

    >aman hemen de gelirmişmişmişş :))yanaklarını sıkasım geldi hatun.bugün sahaflar çarşısındaydım zaten.Bir dükkana girmişim, girmez olaydım yarebbim.takkeli adamlar, ilahiler, dualar bilmem neler."şirin dinimiz İslam'ı tanıyalım" çocuk kitapları falan.Zor attım dışarı kendimi.

  14. Jove says:

    >beyazıt mı?taksim mi?onceden beyazıta giderdım ben.artık sadece ıstıklaldekıne gıdıyorum.beyazıtta eskı kıtaplar bulunamaz oldu.hepsı gıcır gıcır ciltli.hem de daha çok ders kıtapları falan satıyolar.istıklaldekı daha iyi.kucuk bıyer.ama çok sevımlı.bırsuru bırsuru mıs kokulu kıtapçı.suan canım çekti🙂

  15. Hazel says:

    >beyazıttaki ve evet haklısın.Eski kitap yok denecek kadar azdı.işte, para kazanmak için artık mecburen yeni kitap satıyorlar heralde.:):)

  16. pınar says:

    >Geri kafalılık değil bu hiç.Eskilerin samimiyetini yenilerede bulabilsek keşke..

  17. Hazel says:

    >aynen pınarcım.belki de bunu kendi aramızda bir nebze başarabiliyoruzdur🙂

  18. >öyleyse bile kabullenip oturacağız.. sağda solda ben geri kafalıyım diye hava atacağız (=

  19. >eskilerden bir greta garbo'yu bir de seni beğeniyorum.🙂

  20. Hazel says:

    >hero: aynen kuzum, ben de öyle yapıyorum karşıt bir düşünceyle karşılaşırsam :)deep: öhöm greta garbo ile aynı yerde anılmak…çok duygulandım.Çok teşekkür ederim deep.keşke bu mümkün olsaydı, beni eskilerden beğenebilseydin🙂

  21. Profösör says:

    >"Eskilere rağbet olsaydı bit pazarına rağbet yağardı" diye eskilerden kalma bir söz duymuştum. Bunun anlamını nasıl izah edebiliriz acaba diye düşündüm. Acaba yeniye özlem olmasın bu?

  22. Hazel says:

    >her söyleneni doğru kabul etmeyi sevmiyorum."üzümünü ye, bağını sorma " gibi.

  23. >seni yenilerden beğenmemin bir sakıncası var mı?🙂

  24. Hazel says:

    >beni nasıl görüyorsan öyle beğenebilirsin eheh, hepsi kabul :)senin bepenmen önemli zaten benim için, neyden dolayı beğendiğin değil :)sonuçta biz zamanın ne olduğunu bilmeyen insanlarız.Bir filmde saatçi bir genç vardı şöyle diyordu," saat yapmak öyle birşey ki o saati bitirene kadar sanki hiç zaman geçmiyor gibi hissediyorum.O saat tamamlandığında, zaman akmaya başlıyor."sanırım biz hiçbir zaman saatini tamamlayamayanlardanız🙂

  25. >anladım. hepsini. iyi anladım.tamamlamayız biz de.beğenmediğim hiçbişiyin yok.

  26. Hazel says:

    >buna çok sevindim.Gerçekten.:)

  27. timeout says:

    >StummScream e katılıyorum :))

  28. Hazel says:

    >ben de yarı yarıya katılıyorum🙂

  29. >gün geçtikçe her şey yozlaşıyor gibi geliyor bana. şu an için en büyük sebeplerden biri internet. bir çoğu için internet facebook demek olduğundan, facebook aslında en büyük sebeplerden biri. eskiden aileniz dışında en fazla birkaç kişinin doğumgününü bilirdiniz mesela. sizin doğumgününüzü de en fazla birkaç kişi bilirdi. kutlama mesajları daha içten olurdu, her mesaj daha bir değerli olurdu. şimdi ise facebook sayesinde hiç almasam 25-30 mesaj alıyorum o gün. insan mutlu olmayı bırak, teşekkür mesajı atmaktan bıkıyor. işin kötüsü ödevler dahil birçok şeyi facebooktan takip ettiğim için hesabımı da kapatamıyorum. ama doğumgünümü kaldıracağım profilden, bakalım kaç kişi hatırlayacak.iki insan yan yana gelince konuştukları konular da genelde internette gördükleri komik video, resim falan üzerine. internette o kadar zaman geçirir olmuşuz ki anlatacak başka şeyimiz olmuyor.facebook'a söylemeden sevgili bile sayılmıyorsun. sevgilinin duvarına❤ atmazsan olmuyor.düşününce, teknolojiye bayılıyorum. yaşamımın en önemli parçalarından diyebilirim. ama eskiyi de özlüyorum. yarama dokundun, yazdım ben de böyle

  30. >hazel. güzel rüyalar. denizde ve gökte.

  31. Hazel says:

    >Ayrı yazılan de:ne kadar da güzel açıklamışsın, evet.Değerini yitiriyor fazlalaştıkça tebrikler.Olsun, bir kaç kişininki yine önemlidir senin için bir şey değişmez ki.Herkes aynı davranacak diye bir kural yok.Mesela şu an internette ne kadar çok cahil insan dolaşıyor.Hiç birinin bir amacı yok, dolanıp duruyorlar, vakit öldürüyorlar.Ama siz farklısınız, farklı olan yine kendini belli ediyor işte🙂

  32. Hazel says:

    >deep:dün yazmışsın heralde.ama geciktim :/olsun, bugün için de geçerli sayabiliriz sanırım eheh.Denizde, gökte, her yerde :)dmde

  33. >NEDEN öyle düşünelim ki..onlara O anlamı bizler yüklemiyor muyuz?

  34. Hazel says:

    >evet mary'm haklısın.Anlamı yükleyen biz olduğumuz için inciniyoruz belki de.

  35. >Ha bu inmişlik bundandır dediğin gibi…bu hiç aklıma gelmemişti…ZEKİ şey seni..yeni yıla girişin nasıldı o gecen neşen? ;))

  36. Hazel says:

    >eheh güzeldi güzeldi🙂 eğlendim.

Leave a Reply

