>Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.

>Evet dostlarım,
Yüzüncü yazımla karşınızdayım.
Yeni bir sene, yeni başlangıçlar.
Yeni bir ruh.

Ben bu blogu neden bu kadar seviyorum biliyor musunuz?
Çünkü sayfayı her açtığımda kendimi cennette gibi hissediyorum.
Benim eserim, benim çocuğum.
İçinde yazdıklarım, çizdiklerimle.
El emeği göz nuru derler ya,
İşte aynen öyle.

Pozitif bir enerjisi var bu sayfanın.
Karamsar olsam bile bakınca rahatlıyorum.
Bir nevi terapi gibi geliyor bana.

 ***

Neyse,
Bugün resim kursundaydım.
Güzel bir çalışma yaptığımı düşünüyorum.
İlginç rastlantılarla dolu, güzel bir gündü.

Hani hep diyordum ya,
Arkadaş kazığı yedim diye.
Bugün,
Kurstayken galeriye bir kız girdi.
Annesi ile birlikte.
Biz ona İngiliz Dost diyelim.
Şaşırdım, ne kadar da değişmişti.
Beni tanımadılar önce, ben de değişmişim demek ki.
Çocukluğumdaki o surat yok ki artık,
Daha ince, köşeli bir surat var.
İ.D? dedim.
Baktı, sonra tanıdı.
Hemen geldi öptü beni.
Şaşırdım, biz dargın ayrılmıştık.
Sonradan lafladık biraz.
Meğersem o hatırlamıyor bile dargın olduğumuzu.
Anladım ki herkes benim gibi her şeyden etkilenmiyor.
Herkes üstüne her şeyi alınmıyor o kadar.

Facebook üyeliğin var heralde değil mi, oradan haberleşiriz dedi.
Ben gerçekten çok şaşırdım.
Çok samimiydi zaten.
Dargın olma sebebimizin aramıza giren başka biri olduğunu hatırladım.
Eski dostumu tekrar kazanmışım gibi hissettim.
Bu sene, demek ki bana süprizler yapacak dedim içimden.
Yeni yıla güzel bir anıyla girmiş oldum.
Hayatım boyunca dargın ayrıldığım tek insanla ilişkimi tazelemenin rahatlığını yaşıyorum.

Şimdi de bugün çizdiğim,
Fakat Şems’in çerçeveletmek için elimden kapıverdiği , kötü çekimden dolayı tam güzelliğini sergileyemeyen  resmimi koyuyorum.

Karşınızda Charlie Chaplin.
Hayat Erkeği’nin hoşuna gideceğini düşünüyorum ve bu resmi ona armağan ediyorum🙂

kendinize iyi bakın.
Sizi seviyorum.
yaşamla ilgili bir şiir hediye etmek isterim yazdığım:

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, başlangıçlar, hayallerin peşinde koşan kız, hayat erkeği, hazal, ingiliz dost, yüzüncü yazı, yeni yıl. Bookmark the permalink.

35 Responses to >Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.

  1. Hayat_Erkegi says:

    >waww çok sevindirik oldum, çok sağol. çok mutlu oldum =))çok güzel ya eline sağlık muck muck muck muck öptüm

  2. Hazel says:

    >eheh beğenmene çok sevindim :)bende :*

  3. Nida says:

    >ilk olarak yazidan alakasiz bir seyle baslicam yorumuma,benim icin degerli biran..tam kahvemi almis film seciyorken, öz kardesim olmasada kardes kadar yakin gördügüm birinin resmine takildi gözüm yarim saat önce..o büyüdü,degisti ve unuttu beni..ama ben hala onun resmine bakinca ayni hüznü duyuyorum..akabininde nereden geldin bilmiyorum ama sen geldin aklima..bloguna girdim ve bu yazinla karsilastim..sevindim yeni yazi eklemis olmana..(:ve yaziya gelecek olursak..cok sevindim senin adina Hazel..(:cogu insan detaylari umursamiyor malesef..unutup gidiyor cogu seyi..ama senin davranisin duygulandirdi beni..orada cogu insan eskileri anip karsisindaki insani birkez daha kaybederdi..ama sen o kisiiyi kazanma olgunluguna erismissin..son olarak resim mükemmel..hayal dünyanin hep böyle genis kalmasi dilegiyle..öpüyorum seni cok.

  4. Jove says:

    >herkese oluyor boyle.uzun sure gorusmeyınce,nolduğunu neden darıldığını falan hatırlamıyorsun. :))resmi orda da beğenırım , burda da beğenırım ehehe

  5. Hazel says:

    >Nida, tam üstüne gelmiş yazı desene :)aynı şeyleri yaşıyoruzve aynı şeyleri düşünüyoruz, özlüyoruz.Bu blogger alemnde bana benzeyen daha kaç kişi bulacağım diye düşünüyorum bazen.Çok mutlu oldum.Resmi beğenmene de çok sevindim balım.Çok sağol :)Jove: çiçeğimmm.. her yerde de beğenirmiş. Canımsın.Kızım ya Kemalle sen… eheheh çok güldüm o resme.Neyse ya barıştık ya önemli olan o🙂

  6. Mia Wallace says:

    >buraya her girdiğinde kendini cennetteymiş gibi hissetmen ne kadar güzel bir şey..Ayrıca hayat erkeğine muhteşem bir jest olmuş bence ama daha muhteşem olan, çizimin!Gerçekten çok başarılıııı

  7. Hazel says:

    >Mia sen çok iyi birisin :)Çok başarılı ve alçak gönüllü.Yorumların için sna ayrıca teşekkür ederim.Blog aleminin bir başka harikası da sensin.Umarım hep yanımda olursunuz.:)

  8. Mia Wallace says:

    >off hazel'cim şu an çok utandım! ehe.. ben teşekkür ederimm asıl..🙂

  9. Hazel says:

    >sadece gerçekler canım :)bunlar herkesin bildiği şeyler eheh🙂

  10. Jove says:

    >kemalle ben bazen şapşallaşabiliyoruz kuzum evet😀

  11. Hazel says:

    >bence çohoş lan.İmrendim -_-

  12. Pınar says:

    >Resim çok güzel.Eline sağlık.Dostluk güzel şey.tekrar birbirinize rastlamanızda harika.Bazen hiç olmayacak şeylere de kırılabiliyoruz.Yeni yılın başladığı gibi güzel olsun.

  13. Hazel says:

    >evet haklısın Pınar.Senin de canım senin de.Yorumların için çok teşekkür ederim🙂

  14. >yazıların, şiirlerin, çizimlerin, düşlerin ve diğer şeyler🙂 yeni başlangıçlar, yeni bir ruh (ruhundan geçmiş bikaçbinyılı atarız. sadece son 2 bin yıl kalsın ) olsun bakalım. hepsi yeni olsun. eski olsun. 100 yazı bana az geldi🙂 daha çok olmalıydı :))

  15. Berdush says:

    >Güzel bir başlangıç olmuş yeni yıl için. Umarım öyle devam eder.Çizimin de güzelmiş.Ben de çizmeyi seviyorum.

  16. Hazel says:

    >deep,eheh çok güldrdün beni.100 iyi ya :)))Berdush,teşekkür ederimumarım :)sizinkileri de görmek isterim.

  17. Mr.E says:

    >Bu hayallerini gerçekleştirmeyi bırakır da sıradanlaşırsan kabus gibi üzerine çökerim senin!! :DEline sağlık hem yazıların hem şiirlerin hem çizimlerin için ^.^

  18. >hacı resim çok manyak olmuş. valla billa.

  19. Rory says:

    >Gercekten hayat süprizlerle dolu:)..Cok sevindim canim:).Charlie Chaplin de süper olmus:)..

  20. Profösör says:

    >Ben de bu biloğu herkes gibi seviyorum ve beğeniyorum. Gerçekten herkesi önyargısız buraya kabul buyuruyorsunuz. Biz belki yaşlılıktan olacak, belki kuşak farklılığı diyeceksin ama dobra dobra eleştirimizi de yapıyoruz. Yada farklı pencereden de bakılabilir mi diye düşünerek yorum bırakıyoruz. burası Halil İbrahim sofrası gibi bereketli. Umarım sürçü lisan etmemiş olayım. Sevgiyle kalın..

  21. >yüzdüm yüzdüm deniz kızının kuyruğuna dek.

  22. celly says:

    >Cok guzel bir baslangic olmus cidden:) devamini dilerimm:) ayricaa resimde cok guzel cnm:)

  23. >benim çocuğum… bayıldım hazal bu tabire ben. arkadaşını geri kazanmana da sevindim. nasıl bir his olduğunu biliyorum🙂 son olarak resmine geleyim, oldukça başarılı duruyor. ama sen güzel çıkmamış diyorsun. düzgün çekilmiş bir fotoğrafını da görürüz umarım. sevgiler🙂

  24. Kısaca Fd says:

    >Gayet güzel olmuş.Ellerine sağlık.🙂

  25. Blush says:

    >Hazel,cok guzel bir ruhun var.Gizli hayranınım.İlerleyenn zamanlarda daha çok uğrayacağım.:)

  26. Hazel says:

    >Mr.E,eheh aman diyeyim umarım öyle bir şey olmaz :)çok teşekkür ederim.

  27. Hazel says:

    >Lütfücüğümcüm,Eyv. hacı. Ne tatlı bişeysin sen öyle ^^ mıncırırım seni bak.

  28. Hazel says:

    >Rory,Evet hayat süprizlerle dolu ve yaşanılır kılan da bu süprizler zaten.Ama süprizleri beklemek iyi değil, beklemezken gelmesi daha güzel değil mi?🙂 bence sen de öyle yapmalısın çiçeğim, bırak beyaz atlı prensçiğin seni bulsun.

  29. Hazel says:

    >Profösörcüğüm,Yorumunuza bayıldım, her zamanki gibi :)evet herkesi istisnasız her insanı kabul ederim.Çünkü herkesten kazanacağım farklı bir şey olduğuna inanıyorum.Kendinize iyi bakın, torununuzu benim için öpün efenim🙂

  30. Hazel says:

    >deeeeep;Yakalayamazsın ki ;))

  31. Hazel says:

    >celly,eheh evet teşekkür ederim :)çok sağol çiçeğim.

  32. Hazel says:

    >Ayrı yazılan De,nickine kurban olduğum hoşgeldin.Beğenmenize çok sevindim.Çerçevelensin, bir kere daha çekeceğim eheh :)Evet, kaybettiğim bir dostumu tekrardan kazandım, mutluyum :)çocuğum… evet onları kesinlikle bu şekilde görüyorum.Çizdiklerim eskiden dostlarımdı, şimdi ise onları çocuğum gibi görüyorum.Ben yaratıyorum…sanırım sanatçıların hepsinde bir Tanrı'yı kıskanma durumu var.

  33. Hazel says:

    >Kısaca fd: Çok teşekkür ediyorum dostum🙂

  34. Hazel says:

    >Blush,Çok mutlu etti yorumun çok sağol :)eheh gel gel beklerim🙂

  35. >HAZEL cim öncelikle nice 100 lere daha da çoğaltarak YÜZ ,sen yüz bizde senin o güzel dalgalarında sırt verip(SIRT ÜSTÜNDE DENİZİN İÇİNDE YATMAK,SALINA SALINA DALMAK GÖKYÜZÜNE)Senin o duru,zengin hayallerinin kahramanları olarak yaşayalım ne dersin…;) 2011 bana daha da iyi geleceğe benziyor..Teşekkür ederim 2010(DEĞİŞİMLERİN,YENİLİKLERİN,KENDİNİ AŞMANIN EN GÜZEL YILI SENİ SEVDİM BEN ) onu(2011) bana getirdiğin için seni hiç ama hiç unutmayacağım..;)

Leave a Reply

