>Aşk Üçgeni ve bir teşekkür

>

Merhaba efenim.
Yazıya başlamadan önce,birine teşekkür etmek istiyorum.
Mr.E,
Son yazısını bana ithaf etmişti.Çok mutlu oldum.
Gerçekten, bu benim için çok anlamlıydı.
Özellikle videoyu izlerken,
Hayallerime daha sıkı bağlandığımı hissettim.
***
Bugün daha önce yapmadığım bir şey yapacağım.
Ama süprizi bozmak istemiyorum.
Bana yardımcı olan,
Selanik Güzeli’ne ve Ert’e çok teşekkür ediyorum.
Elleri dert görmesin ehem.

Şimdi gerçek son 🙂

Ha bir de hippi koyayım 🙂

Kendinize iyi bakın.
About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in baron dö tot, fotoğraf, hazal, Hikaye, katherina, selanik güzeli, yeniçeri. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Aşk Üçgeni ve bir teşekkür

  1. >Eğlenceli olmuş. Bayağı da uğraşılmış belli. Çok hoşuma gitti sık sık yap bunu diyicem ama çok uğraştırır mı ki:)

  2. Hazel says:

    >eheh yaparız efenim yaparız :)Şu an selanik güzeli ve ert selam yolluyorlar sana 🙂

  3. LieLLa says:

    >Aşk-ı Memnu&Öyle bir geçer zaaman ki karışımı=P

  4. >aşk üçgenlerine hayır :p sadece aşk doğruları olsun :d

  5. >ÇILGIN ŞERY! ÇOK TATLI OLMUŞ KARİKATÜR DERGİLERİNDE SERBEST KÖŞELER VARSA GÖNDER BU ÇALIŞMANI..:)ÇOK SEVİMLİ GELDİLER BANA..;)

  6. Hazel says:

    >Liella: Ehehe evet aynen :)Hero'm: kuzum evet ne kadar da doğru söyledin.Bu lafa herkes bayıldı :)Uzak kalamadın bakıyorum eheh :Pcrazy: ahah cidden mi :)) beğenmene çok sevindim çiçeğim.

  7. Profösör says:

    >Bu bir fotoroman olmuş.

  8. >avukat deşet-ül vahşet olmuş.

  9. Mr.E says:

    >Çok eğlenceliiiiiiiiiiiiiiii 😀

  10. Profösör says:

    >Bu arada sayfamda bir yavrucak sizden şefkat bekliyor. Bir değişiklik sizin için iyi gelebilir.

  11. celly says:

    >çok tatlılar kuzum:)

  12. Rory says:

    >Mimlendin Hazel'cim:)

  13. Hazel says:

    >Profösör: evet fotoroman benzeri birşey oldu.Deneyelim dedik 🙂 zamanla gelişiriz heralde.Lütfücüğümcüm: ahah evet içlerinden en sevdiğim o 🙂 Mr.E: eheh evet, yaparken de çok eğlendik :)Profösör: eheh tekrardan merhaba, baktım baktım tekrar baktım! ne tatlı birşeydir o öyle :)deep: 🙂 seni güldürebildiysem ne mutlu bana :):)celly: sen daha tatlısın çiçeğim çok sağol :)Rory'm: bakıyorum hemen 🙂

  14. >Evet söylüyorum Ert benim , yeniçeriyi oynayan benim.Hazal'cım süper olmuş ya , aniden çıkan bir şeyin bu kadar etkileyici olacağını düşünmemiştim 🙂

  15. Hazel says:

    >ehehe,sırlarımız bir bir ortaya çıkıyor Ert Bey.Hoşgeldin :)Evet ben de bu kadar iyi olacağını düşünmüyordum eheh 🙂

  16. >Hoşbuldum Hayalbaz 🙂

  17. Modafobik says:

    >Delisin sen ne diyim?! (:

  18. Hazel says:

    >eheh bir kişi daha deli olduğumu kayıtlara geçirdi :))

Leave a Reply

