>Gecikmiş bir yazı.

>

Yeni yılla ilgili bir yazı yazamamıştım.
Şimdi yazıyorum.
Taksim’de geçirilen güzel bir gecenin ardından eve gidip, yeni yıla evde girmek.
Sanırım en güzeli bu.
Apaçi dansı yapan amcanın etrafına toplanmış insanlara elveda dedikten sonra elbette.

Eve trenle dönmek de ayrı bir güzeldi.Sirkeci Garında trene yetişmek için peron boyunca koşmak.

Sirkeci Tren İstasyonu

Trene binmeden önce son beş dakika karşıdaki pastanede içilen limonatanın keyfine diyecek yok.
Son anda yetişilen tren
Tabi en ilginci de, ertesi sabah otobüsle Sultanahmet’e gitmekti.Yürüdük yürüdük yürüdük, köfte ve piyaz yedik, sonra tekrar yürüdük. Otuz çeşit kedi gördük.Ve eve döndüğümüzde yaptığımız şey, uyumaktı.
O günden geriye kalan tek şey şu resim oldu,
İstanbul Üniversitesi önünde bir kedicik vardı.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in bonkör hazal, istanbul, istanbul üniversitesi, kedi, taksim, yeni yıl. Bookmark the permalink.

16 Responses to >Gecikmiş bir yazı.

  1. >döneceğim sana*** 😉

  2. Laliş says:

    >Fotoğrafların güzel olmuş.🙂 İyi yıllar🙂

  3. Hazel says:

    >eheh tamam🙂

  4. Hazel says:

    >teşekkür ederim balım, sana da iyi yıllar🙂

  5. Körebe says:

    >Kedinin önündeki eticin galiba :))Yememiştir inşallah, kör ediyomuş tatlı kedi ve köpekleri.

  6. Jove says:

    >:))aaaguzel olmuş bu yazı fotoğraflı fotoğraflı:)o kediyi burnundan operım ben yaa.

  7. Hazel says:

    >Körebe: evet evet eticin.Yok ya, yemiyorlar zaten🙂 biri koymuş önüne.Jove: eheh teşekkür ederim🙂 ben de ben de :*

  8. >o kedi o bisküviyi yedi mi? merak ettim :))bide iyi yıllar dilerim. dileklerin olsun isterim.

  9. Hazel says:

    >deep, hangisi kedi mi?🙂 :PLütfücüğümcümcüm: Yememiştir yahu, yeseydi çoktan yerdi.Güneş banyosu yapıyordu🙂

  10. Hazel says:

    >eheh kartdeş kardeş anlaşırsınız.Olsuun tabi ki :* 🙂

  11. Profösör says:

    >Güzel bir anlatım. Sirkeci istasyonu sıradan bir durak değildir. Tirenlerin kalktığı ilk ve son duraktır. Onun için, Sirkeci tiren "gar"ı demek istedin. Takipteyiz seni…

  12. Hazel says:

    >Teşekkür ederim Profösörcüğüm🙂

  13. çizer says:

    >ay çok güzeeeeeeeeeeeeel,çok sevdim ben bu yeniyıl anlayışını hazel insanı🙂

  14. Hazel says:

    >teşekkür ederim çiçeğim balım peteğim🙂 ^^

Leave a Reply

