>Su Ol İstedim

>

                   
Saçlarıma dolanan kar taneleri arasından baktım yüzüne.
Gözlerimin önüne düşen saçları  çektim.
Yasemin kokulu bahçeler  vardı buğulu gözlerinde.
Baktıkça derinlere daldığım,
Huzurla dolduğum, o güneşli vadide.
Dilime dolanan sihirli adınla bağlandım  yer yüzüne.
Her  seslenişinde,
 Yüreğime düşen gölgeleri silkeledim.
Ses tellerinde bir bülbül yaşardı,
Her adını sayıkladığımda, cıvıldardı yüzüme.
Sustukça  gözlerimi kapadığım,
Hüzünle haykırdığım, o bulutlu gecede.
Gözlerime dolanan parlak gülüşünle yükseldim göklere.
Bulutlar arasında nağmeler aradım.
Rüzgar ile dans ettim,
Dudaklarında son buldum.
Her  gözlerini kapadığında, kirpiklerinle buluştum.
Uzaktan izlerken anladım seni sevmeyi bir kere.
Gözlerimle yalan söylemeyi öğrendim.
Seviyor musun dedin.
Hayır dedim.
Acılı hatıralar düğümlendi boğazıma.
Su ol istedim.
Oysa  ne kadar yanlıştı söylediklerim.
İçtikçe susatıyordun.
Ben  susadıkça,
Sen ortadan kayboluyordun.
Gözlerime dolanan parlak gülüşünle yükseldim göklere.
Bulutlar arasında nağmeler aradım.
Rüzgar ile dans ettim,
Dudaklarında son buldum.
Her  gözlerini kapadığında, kirpiklerinle buluştum.                                    
  Hazal

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hazal, Şiir. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Su Ol İstedim

  1. Hazel says:

    >gerçekten mi :)teşekkürler Beatles bebeği :):*

  2. Nida says:

    >hep böyle degil midir, kactikca pesinden gelir, sen gittikce o kacar..yakalanamaz..ve bu ona daha cok baglamaz mi zaten?ulasilmazligi cekici kilmaz mi onu..

  3. >Harıka bır sıır bayıldım desem..

  4. celly says:

    >mimlendin canım:)şiirinde enfes:)

  5. >çok güzel dicem başka yorum yapmıcam🙂

  6. Missbone says:

    >bende ödülün var mı?

  7. Hazel says:

    >Nida: ve hanım kızımız yine felsefi yorumlarıyla karşımızda.:) hoşgeldin çiçeğim.evet aynen öyle.Ama biraz değişiklik var bu aralar :PSezgi: ben de öncelikle hoşgeldin demek istiyorum🙂 çok sağol.Beğenmene sevindim.celly: olley !🙂 hemen bakıyorum.ve teşekkürler :))deep: yorumların kalbimde :)missbone: var mı ? bilemiyorum, senin bilmen gerekmez mi ? :)Maya'cım: çok sağol balım🙂

  8. Nida says:

    >hahaaaaa deli:)) ne gibi bir degisiklik:)))

  9. Hazel says:

    >öhöm🙂 Gibi gibi değişiklikler işte🙂

  10. Profösör says:

    >Dinlendirici bir şiir gibi..

  11. Hazel says:

    >evet, tam olarak öyle.Gözlerimi kapayıp dinleyebileceğim bir şiir oldu🙂

Leave a Reply

