>Minik ufak lidıl Hazal.Olsa da mıncırsak tipinden.

>Yemin ediyorum iki buçuk saattir durmaksızın buna gülüyorum.
Hayır, cidden kendim mi yazmışım yahu!
Şimdi sizi 2001 senesinin Hazal’ına götürüyorum.
Belki çok uzak bir tarih değil ama düşünsenize sadece sekiz yaşındaydım.
Ve evlilik hakkında bir resim çizmemizi ,evlilik hakkındaki düşüncelerimizi dile getirmemizi istemişler.
İşte sonuç.

İlk önce resim


Ahaha işte bu da kağıdın arka yüzü.
Hazal’ın evlilik görüşü
Aah ah burada olacaktı da ben onu şöyle mıncıracaktım!
Bazen küçüklük fotoğraflarıma bakıp böyle diyorum.
Anlamadığınız bir yer olursa söyleyin ona göre açıklayayım.
İşte kötü insanlar da varmış ya hani, minübüsteki  “hani benim bıçağım”  diyen adam gibi.
Uzak dursunlar onlar benden ehem..
Ben iyi yüyekli biriylen evleynceym.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in ah hazal ah, Anı, Çizim, hazal, küçüklük, minik hazal, mıncırmak. Bookmark the permalink.

56 Responses to >Minik ufak lidıl Hazal.Olsa da mıncırsak tipinden.

  1. >Hehe en azından yaşına göre düşüncelerin netmiş Hazal :))

  2. celly says:

    >hahah çok güldüm ya çok tatlı yazmışın canım o yaşta bile:) örnekte süper bittimm:)

  3. Hazel says:

    >fran. hoş geldin çiçeğim :)eheh aman ne demezsin, hale bak :)) ben bunları hiç hatırlamıyorum yahu.çok şaşırdım çok.celly'm: haha diyorum ya iki buçuk saattir gülmekteyim teyallam ya.Ben neymişim diyorum bazen.Sıra, günlüklerime de gelecek ahah. bu en basidiydi :)))

  4. Cp says:

    >insanlar çocukken çok şapşal oluyorlar😀 ama sakın yanlış anlama sana şapşalsın demiyorum,ya hayır bu yönleri gerçekten çok tatlı.evet yaratıcılar,açık sözlüler,dürüstler falan…konudan saptım iyice o.Oakşam akşam yüzümde oluşturduğun tebessüm için teşekkür ederim🙂

  5. Hazel says:

    >yorumunu okurkenki yüz ifadelerim sırasıyla,:) :/ -_- /:. 🙂😀 <3şaka bir yana, ben teşekkür ederim🙂

  6. Pink Freud says:

    >Ahah daha evlenmedim ama evlenmek için çok heycanlıyım. Belki mutlu oluruz belki olmayız :D:DOf ya ben de 8 yaşında yazdığım yazıları bulmak istedim şimdi.

  7. Hazel says:

    >Pink ! hoşgeldin adını sevdiğim hoşgeldin :)Eheh keşke herkes bulsa herkes paylaşsa, sanki hayat daha basit bir yer olurmuş.:)

  8. andranikos says:

    >eğlencede zirve olmuş bu:)evliliğe ve hayata dair düşüncelerin felsefi boyuttaymış ozamanlar, şimdiki düşüncelerin kimbilir nasıl evrimleşmiştir, senden uzak durmak gerek!!

  9. Nida says:

    >hahaa(: cok sirin bunlar..bende okumayi söktügüm ilk zamanlarda hemen günlük tutmaya baslamistim..bir yanlis anlasilma sonucu ''sevgili dünlük'' diye basladim tüm günlüklerime..dördüncü sinifta ögrenmis o kelime grubunun sevgili günlük oldugunu.. paylasayim dedim(:cocukken her sey daha saf ve temiz..yazilarda bile samimiyet var…bütün duygulari icinde bariniyor..devrik cümlelerde olsa her bir kelimesi bir paragrafa tekabül ediyor sanki..anlamli ve deerin..seninki hala öyle hazel..yazilarin hala icten,yasadiklarina ragmen,güvensizliklere ragmen önyargiyla yaklasmayan hayata, gördügüm nadir olgun insanlardansin..

  10. >işte öyle adam istemiyorum.ölürüm yerim mıncıklarım yanaklarını sıkar geri gönderirim.

  11. Laliş says:

    >Boşuna demiyorlar kızlar küçüklüklerinden itibaren beyaz atlı prenslerini hayal ederler diye🙂. çok sevimli🙂

  12. Jove says:

    >SLKQDXLKAQDXJQEDKJHAHAHAHAHAHAHSZKHWQSWQDAWLEJDLWKEJWEFEFAHAHAHAHAHAAOFFFFFFFFFFF BUNU BÜYÜK HARFLERLE YAZMAM GEREK.SENİ YERİM HAZAAAAAAAAAL!!ooooofff…yalnız kurduğun cumlelerden bellıymış 8 sene sonrası baak:))

  13. Mr.E says:

    >Ders: ResimKonu: Evlilik:D süper buO tetikçi değil de kameraman gibi geldi bana üstteki dikdörtgenimsi de video kaseti gibi duruyor :)bir de "ben daha evlenmedim ama evlenmek için çok heyecanlanıyorum" çok tatlıymış😀 tut sık yanaklarından bırakma😀

  14. >hani benim bıçağım diyen adam istemiyorum😀 hahah😀 insan böyle şeyler bulunca çok acayip hissediyor cidden😀 bir de, bende bir ödülün var

  15. Profösör says:

    >Masumiyet çizgisi..

  16. >" belki geçiririz, belki geçirmeyiz ":))) güldüm valla. ama o yaşa göre düşünceler gayet iyimiş:)

  17. Rory says:

    >haha:) Yerim:*

  18. >haha bulursan bana da gönder ben de mıncırayım on sene önceki hazeli:))) adam olucak hatun sekizinde belliymiş demekki:)

  19. >hahahaha :DResmin arkasındaki yazdığın yazıya Koptum ya :DKötü kalpliler var. İyi yürekli biriyle evlenmek istiyorum. Hani benim bıçağımm😀 :DAlemsin ya🙂 Yazı güzeldi

  20. Hazel says:

    >andranikos : aynen öyle oldu :))ahah yopk canım ne alaka.Tamam biraz alakası var belki de…yalnız bırakın beni.:P

  21. Hazel says:

    >Nida: Canım benim, çok tetlısın çok teşekkür ederim.Senin yorumların beni çok düşündürüyor.Aynı zamanda çok mutlu ediyor.evet küçükken her şey en saf haliyle karşımızda.Mutsuysan mutlusundur üzgünsen üzgün.Mutluyken ağlama gibi bir lüksün yok.Bu karmaşanın içinde, eski resimlerimi bulmak çok iyi geldi.Sizinle paylaşmak ve böyle güzel yorumlar almak ise havalara uçurdu :)kendine iyi bak.

  22. Hazel says:

    >xavinin görümcesi:ahaha yollayayım mı :))valla, bazen keşke hazal olmasaydım da komşu çocuğu hazalı sevebilseydim diyorum.

  23. Hazel says:

    >Laliş:aynen aynen :)ya ben çok şaşırdım ama.Beyaz atlı prens falan, benim hiç düşünmediğim şeylerdi.Ne bileyim, evlenmeye heyecanlanmak falan, ahaha ben kendimden hiç beklemezdim.

  24. Hazel says:

    >Joveeeee:ahaha bence de çiçeğim bence de.Olsa da mıncırsak diyorum ya iştee :)))yaz yaz, ben de yazayım.JOVE, KUZUM HADİ BERABER GEÇMİŞE DÖNELİM, BENİ SEVELİM.

  25. Hazel says:

    >Mr.E:🙂 Süper kelimesi çok komik oldu eheh.Evet, valla benim resimlerimi benden iyi çözümlüyorsunuz beyfendi.Ben de şimdi düşündüm de silah ne alaka yahu :Pahah ne demezsin😀 çok tatlıymış çok (!) yok ya, yemin ediyorum, ben çok değişmişim.Ya da kendimi hiç tanıyamamışım.Evlilik meraklısı bir kız hiç olmadım :/(sanıyordum)

  26. Hazel says:

    >Ayrı Yazılan De: Aynen karşim aynen🙂 diyorum ya etkisinden kurtulamadım bir gündür.oley🙂 hemen bakayım.

  27. Hazel says:

    >Profösör: eheh işte yazıdan çıkarılacak şey " masumiyet çizgisi"ama bu çizginin çok zikzaklı ve gökkuşağı renginde olduğunu tadının da portakal suyuna benzediğini düşünüyorum :))

  28. Hazel says:

    >Lütfücüğümcüm: ahah en komik kısımlarından biri de o.Hemen kendime bağlamışım :))düşünceler iyiymiş de, örneğe bak, hemen de bağlayıvermişim.İşte böyle bir adam istemiyorum diye :p

  29. Hazel says:

    >Rory: ehehe bir bulsam… seni de çağıracağım :*

  30. Hazel says:

    >Kırmızı Çizmeli kedi: ahah sen de gel :)) birlikte on onbeşli gruplar halinde sıkalım yanaklarından.öhöm teşekkür ederim :*

  31. Hazel says:

    >Vişne Çürüğü: :)) beğenmene sevindim eheh🙂

  32. Modafobik says:

    >Hazelim sana taparım!😀 Benimle evleniyosun noktaaaaa!

  33. Jove says:

    >seveliiiim,mıncır mıncır edelim hehe:))

  34. >:) yok öyle herkes mıncıklamasın. sen mıncıklayabilirrsin. bi de iyi yüyekli biyi.

  35. Hazel says:

    >bıcırığım,aha bir de sen eklendin listeye.Deliyim ben.

  36. Hazel says:

    >Modafobik,ahah olmaz.Biz kardeşsiniz.

  37. Hazel says:

    >Jove, koş gel.😛

  38. >söylenecek çok şey var sana.zamanla.

  39. Hazel says:

    >zamanı olmayan insanların da zamana ihtiyaç duyması.bu anlaşılması çok güç ama aynı zamanda çok doğal.bekliyorum.bekleyeceğim🙂

  40. >çok beklemen gerekmeyecek. senin zamanın gelecek. istersen.

  41. Hazel says:

    >tarih…zaman…istekler.zamanı gelince olacaklar olur.ben hep buna inandım.benim istememle değil, verdiğim kararların bileşkesiyle oluşuyor her şey.ben isterim, zaman istemez.bekle der.ve ben beklerim.beklemeyi severim🙂

  42. >elbette zamanla olur. ama istemek, gerçekten ve temiz kalple istemek de çok önemli.merak etme. seni çok iyi anlıyorum.çok fazla beklemek gerekmez ama zamanı geldiğinde sen söyleyeceksin zaten🙂

  43. Hazel says:

    >iyi yüyekli ve anlayışlı.:)

  44. >bence 1-2 yıl var.

  45. Hazel says:

    >hey deep.rahatla :)bir yıl iki yıl.ya da on gün.belki de yirmi sene.planlama.yaşa.belki de tam bir ergen gibi konuştum.bilemiyorum.sonuç ne mi,evet haklısın bir iki yıl :/:)))

  46. Hazel says:

    >mesajın alındı🙂

  47. >:) bu durumlarda insanlar birbirini rahatlatmalı. aynı heyecan durumu bu. yok farkımız. :)öyle. evet.bi iki şey olmalı seninle ilgili.iki şey.biri kronolojik diğeri bi okul dönemi bitmeli🙂

  48. Hazel says:

    >ahah evet.ama çok farklı değil mi.benim için iki sene, aşırı derecede büyük değişiklikler içeriyor.ama sende sadece iki sene.İki senenin bir önemi yok.sadece iki senecik.:/

  49. >daha yakın da olabilir. bakarız. kişilere bağlı🙂 bişi yazdım önceki bi yazına🙂

  50. Hazel says:

    >eheh iki sene iyi iyi :)evet gördüm.ama gerekli olmamasını umuyorum :)kaybolmam yani umarım.:)

  51. >gerekli olmamasını umuyorsun. peki.dilediğin zaman yazabilirsin mesaj. ben yazmam endişelenme. anlarım. istersen istediğin zaman yazarım.

  52. Hazel says:

    >gerekli olmasını kaybolmama yormuştum o yüzden öyle söyledim.ama yine her zamanki gibi anlayışlısın teşekkür ederim.:)

  53. Gadno Kopele says:

    >bu harika bunu yazdığınızda yaş kaçtı acaba

  54. Hazel says:

    >bunu yazdığım zaman sekiz yaşındaydım efenim🙂

Leave a Reply

