>Deneme yapalım dedik.

>

Eskiden kara kalem nerdee…
Yağlı pastel boya veya kuru boyayla yaptırırlardı her şeyi.
Çok da severdim.
Kuru pastelmiş, şuymuş buymuş yoktu.
Kardeşim bana hediye olarak pastel boya almış
(şirin şey)
ve ben de eski günlerin hatrına bir şey karalayım dedim.
Ta dam.

Benim tasarımım sayılmaz aslında.
Ama çizim bana ait.
Bir deneme yapalım dedik.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, eğlence, hazal. Bookmark the permalink.

30 Responses to >Deneme yapalım dedik.

  1. >Peşini bırakmamak lazım.

  2. Mr.E says:

    >Kazara çizim koyduğum akşam Jove da sen de böyle döktürün ki ben bir daha ortalarda bişeyler çiziyorum heheheh diye dolaşmayayım olur mu😀

  3. Hazel says:

    >İnsan olun biraz,hoşgeldin karşim.teşekkür ederim.:)

  4. Hazel says:

    >Mr.E,ya😦 çok fena birşey yapmışız o zaman istemeden.özür dilerim.

  5. Mr.E says:

    >Özür dileme :)çizmeye, döktürmeye devam😉

  6. Hazel says:

    >ciddiyim ben😦 ayıp oldu biraz.sen öyle diyorsan…:)

  7. Mr.E says:

    >Ayıp yok! ayıp yok! :)Tam tersine böyle şeyler gördüğüm zaman çok hoşuma gidiyor, ayıp olan benim takılma üslubum onun dışında ayıp yok!😀

  8. Hazel says:

    >ahah bu böye devam edecek belli ki .Pben teşekkür edeyim tekrardan🙂

  9. Mr.E says:

    >Rica ederim, ellerine sağlık (artık bana bir teşekkürü daha kaldırmaz burası ben sana söyleyeyim🙂

  10. Hazel says:

    >eheh elimde değil.:Dteşekkürler ^^

  11. >Bak bak. Sen de güzel çiziyormuşsun ki. Ben nasıl bakmamışım daha önce. Pastellerle böyle döktürüyorsan, yağlı boyalar fırçanda ne şekillere giriyordur🙂

  12. Blush says:

    >Beyonce tarzı kalça kıvrımları gözüme takıldı.sanattan anlamayınca insan orlara bakıyor işte hoş gör hazel🙂

  13. White Rabbit says:

    >sevdim.. başarılı bir can sıkılması..🙂

  14. Profösör says:

    >Ben de teşekkür edeyim bari.. Teşekkürler herkese :))

  15. >gene döktürmüşsün kuzu

  16. Hazel says:

    >deep,bir daha benimle konuşmazsın diye korkuyordum :P:)

  17. Hazel says:

    >francesca,ahah teşekkürler🙂 ^^bak bak, kara kalem çalışmalarımı koyuyorum genelde🙂

  18. Hazel says:

    >blush:ehehe güldürdün beni.E bakılmayacak gibi değil de ondan … :Pvalla sanattan anlayıp anlamamak diye bir şey yok.Bunlar hep burnu havada, anlaşılmayan karmaşık sanatçıların palavrası :)sanat: güzellik ve estetik.ve sen de zaten bunu fark etmişsin blush.bu yeterli eheh.

  19. Hazel says:

    >white rabbit: hoşgeldin ^^ ehem çok teşekkür ederim tavşanım.

  20. Hazel says:

    >profösör: edin edin siz de edin🙂 ^^

  21. Hazel says:

    >hero !teşekkür ederim kuzu.:)

  22. >Hazelcimciğim,Son derece etkileyici olmuş.

  23. Jove says:

    >olmuş buu^.^

  24. Hazel says:

    >ahah Lütfücüğümcüm, paşam hoşgeldin.teşekkür ediyorum efenim. :)oley ! jove kuzum🙂❤

  25. matias says:

    >e ne guzel denemissin istebisey mi dedik:)

  26. Hazel says:

    >eheh çok tatlısın sağol🙂

  27. Nida says:

    >senin resimlerinde dikkat ettigim güzel detaylar var Hazal..sanki resim yaparken defalarca degisiyor bircok cizgi..hani genelde türk halki karsisindaki resme, figüre ihtiyac duyar ve ona benzetmeye calisir resimlerini..ama sen hep kendinden bir seyler ekliyorsun..farkediliyor bu dikkatli bakinca..

  28. Hazel says:

    >aah Nida ah.ne güzel söyledin,çok teşekkür ederim.aslında bakarak çizmekten nefret ediyorum.ama gelişmem için yapmak zorundayım.bu yüzden de " bari bakarak çiziyorken kendimden de birşeyler ekleyeyim" anlayışı içindeyim.tamamen benzemesi hoşuma gitmez mesela.:)yorumların için çok teşekkür ederim çiçeğim.

  29. Modafobik says:

    >Oha falan oldum leyn!🙂 Müthişsin, güyaa bana ders verceksin deeee, nerdeee?!

Leave a Reply

