>Oldies but goodies (1)

>Bugün Elvis için ağladım.
Bugün,
Kaybedilen her hazine için ağladım.
Hippiler için ağladım.
Yahudiler için ağladım.
Zenciler için ağladım.
Uygur Türkleri için ağladım
Boşnaklar için ağladım,
Eski şarkılar için ağladım,
Kopan kitap sayfaları için ağladım.
Sinemada yere dökülen mısırlar için,
Çürümüş ıspanak sapları için ağladım.
Tükenmiş boya tüpleri için de ağladım.

Bugün bir tek kendime güldüm.
Çünkü gülünecek kadar duygusaldım.
E tahmin edin sonra ne yaptım,
Doğru bildiniz, yine ağlamaya başladım.

Bilinmeyen tek bir şey var,
O da evde peçete kalmamış olması.
Anneme sesleniyorum,
Yedek takviye lazım.
Daha Kurt Cobain için ve ,
Kaç cm? balıkları için ağlayacağım.
Uzun bir liste var canım.

Ha bir de gitmeden önce,
Başlığa uygun bir paylaşım yapmak lazım.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in elvis presley, eski kitaplar, hazal, hippi, oldies but goodies, ota boka ağlamak, ray charles, sinema, yahudi, zenci. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Oldies but goodies (1)

  1. >Hazal🙂 Benden daha duygusal bir insanla karşılaşacağımı hiç sanmazdım, sen benden betermişsin :)Hit the Road Jack. Çok severim. Ama seni de sevdim. Ağlama daha fazla🙂

  2. Mr.E says:

    >Bu kadar ağlamak kendini iyi hissettiriyor mu peki?🙂

  3. Blush says:

    >:) tüm bunlara gülüp kendine ağlayacağın zamanlarda gelecek

  4. >ben de ağlamak isterdim. bir şeyleri değiştirebilcek olsa evet (:

  5. Hazel says:

    >fran valla ne kadar duygusal olduğumu bilmiyorum ama bu aralar tavan yaptığı kesin :/ben de seni sevdim çiçeğim :)eheh denerim.

  6. Hazel says:

    >Mr.E,sanırım rahatlıyorum,iyi hissettirmiyor ama ağlamazsam çok daha karmaşık duygular altında kalacağımı ve hastalanacağımı biliyorum.

  7. Hazel says:

    >blush,eheh gelsin bakalım.değişiklik olur🙂

  8. Hazel says:

    >xavinin görümcesi,asıl sorun şurda kuzum işte,bazıları bir şeyleri değiştirip değiştirmemesine göre ağlayabiliyor.bense durum daha kötü olacaksa bile ağlıyorum.

  9. Modafobik says:

    >Bugün tek bir şey içiiin ağladım, Hazel neden bu kadar melankoliye bağlamış?! -.- Facedeen mesajı çak bakiyim!

  10. celly says:

    >ben niye duygusal olamıyorum yaa:( ama bu kadar duygusallıkta fazla sanki:D

  11. >ulen hatunlar, biriniz de bana öğretin şu ağlamayı. Vallahi kurudum kaldım…

  12. Profösör says:

    >Sayfamdaki "Pabuç" un mimlediği bir mimi sizinle paylşmak beni onurlandıracaktır.

  13. >Heyy😀 Aynı kaderi paylaşmışız. Ben de bugün kardeşim araba yarışında yenildi diye ağladım. Yahudilere üzülüyorum hep. Sana benim ilaçlardan önermeye başlasam diyorum.. Yaşasın aramıza hoşgeldin:DAslında deli değiliz sadece fazla düşünceliyiz , detaycıyız ve merhametliyiz. Ama Hazalım unutma gözyaşlarının zararı sadece kendine. Not: Bunları yazabildim sadece eğer sebepsiz yere ağlarsam yine çimdir beni . Öptüüüm.

  14. hayalci says:

    >Ama ağla ağla bitmezki sorunlar,en iyisi boşver gitsin🙂

  15. Jove says:

    >ağlamak güzel oluyor bazen ^.^tabı abartmamak şartıyla (!)şarkıya benden bir 10 puan.çok severim🙂

  16. Hazel says:

    >modafobik:eheh valla bilemiyorum, geliyorlar arada.Faceden mesajı çakardım da ne anlatcam kuzum? yok bir şey.teşekkür ederim :)celly:kırmızı çizmeli kedi:ahah ikinize özel ders vereceğim.profösör: bakıyorum hemen efenim.Bıcırığım: tatlım, teşekkür ederim.okulda istiyorum o ilaçların adlarını :PHayalci:haklısın çiçeğim de işte, gözlerima anlat sen bir de.Jove: aah ah. bayağı abartmışım değil mi :(senin seveceğini biliyordum🙂

  17. >:) yapma ağlama.bayılırım bu şarkıya.çok mırıldanırım.

  18. Hazel says:

    >ben de çok seviyorum.mırıldanmanı buradan hissedebiliyorum sanırım :)arada yorumları kontrol edeceğim böyle.:)

  19. >günaydın! uğramışken dinleyeyim dedimdi..:)) sahi bloğunun yeni yüzü çok naturel duru bir şey olmuş..giren dinlenip çıkacak sadeliğinle…;))

  20. Hazel says:

    >çiçeğim hoşgeldin :)gel gel dinle arada :)çok özlemişim seni.teşekkür ederim, böyle güzel oldu :)sadeliği severim🙂

Leave a Reply

