>Hoşçakal Busesi

>

Evet.
Uzun uzadıya veda etmeyi sevmem.
Zaten gerçek bir veda değil.
Bir süre buralarda olmayacağım.
Tamamen kendi isteğime bağlı.
Bir de düşük notlarıma.
ÖHÖM.
Fark ettim ki, elimdekileri kullandım.
Blogu açtığımdan beri,
Çok farklı konulara değindim.
Başlangıçta daha soyut konular hakkında yazarken,
Zaman ilerledikçe blogu özelleştirdim.
Ama elimdekiler bitti.
Belki de son kırıntıları kullanıyorum.
Kendimi tekrar etmek ve bu güzelim blogu kirletmek istemiyorum.
O benim bebeğim.
Çokl emek verdim,
Çok çabaladım.
Ortaya bir “isim” çıkardım.
Hayallerin Peşinde Koşan Kız
Artık sıkmaya başlayan kız olmak istemiyorum.
Bir kaç hafta buradan uzak durup kendimi yenilemeye,
Yepyeni konularla ve çok daha iyi bir üslupla karşınızda olmaya karar verdim.
Umarım yanılmıyorumdur.
Bu yazıya gelen yorumlara bakmak için hafta sonları uğrayabilirim sanırım.
Hepinizi çok seviyorum.
Bana çok şey kattınız.
Hayata farklı açılardan bakmayı öğrendim.
Belki de biraz daha olgunlaştım.
Daha sabit hayallerim var artık.
Argh kimi kandırıyorum hala manyak manyak hayaller kuruyorum ben.
Neyse konuyu saptırmadan
Hoşçakalın arkadaşlar.
Sizi buradan veda buselerine boğuyorum.
Ha,
Şayet ben bu süre zarfında ölüverirsem mesela,
ve hiç dönemezsem,
Kendinize iyi bakmanızı ve hayallerinizin peşini bırakmamanızı
isteyeceğim.
Unutmayın ki,
Birgün hepimiz öleceğiz.
Geriye bıraktıklarımız bizim hayallerimiz olacak.
Düşüncelerimiz, duygularımız…
Deep, Jove, Mary, Yiğit, Tuna, Hero of Darkroom, Çizer,Memento,Mia, Fran,Hayat erkeği, Bıcırık, Ert, Celly, Pink, Cipsi, French, Erdo, 88, Nida,Ancelik,Leander, Laliş ,JG, Mr.E, Lütfücüğüm, Rory, Ayrı yazılan De, Vişne çürüğü, K.Çizmelim, Orlando, Stumm, Hayalci, Profösör, Blush, Liella, Matias,xavinin görümcesi,Miss bone, Maya, Patates soyacağı,Pınar,Leah.
Sizlere de ( ve unutmuş olabileceğim birkaç dostuma ) özellikle teşekkür etmek istiyorum.
Yorumlarınızla blogu neşelendirdiniz.
Bir de şarkı paylaşmak istiyorum,
Anneme gelsin.
Çok sever kendisi bu şarkıyı.

                            http://www.dailymotion.com/embed/video/xel8tn?background=%23171D1B&foreground=%23F7FFFD&highlight=%23FFC300&autoPlay=0&hideInfos=0&width=320&additionalInfos=1&iframe=0

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in düşünceler, duygular, eksiklik, goodbye my lover, hazal, hoşçakal, ilham perisini beklemek, kötü ders notları, melankoli, veda. Bookmark the permalink.

48 Responses to >Hoşçakal Busesi

  1. Leah says:

    >Tatlım önemli olan sensin, senin kafan yerinde olsun, huzurun olsun, sen mutlu ol yeterli. elbet toparlanınca gelirsin. biz burdayız ve seni bekliyoruz. çok öpüyorum. :*

  2. >ama.. amah.. çabuk dönmen dilekleriylen canımm ://

  3. Hazel says:

    >sağol Leah🙂 seni de ekledim. nasıl unutabildim :/xavinin görümcesi :)gelceğim, dönüşüm muht… Neyse.:P

  4. Ancelik. says:

    >Sana çok şey borçluyuz, renklerin olgunluğunu ve hayallerin peşinden nasıl böylesine sevimli olarak gidildiğini.Geri geleceğin güne kadar kendine iyi bak kuzum, daha sonra biz sana iyi bakarız zaten.😛 Kocaman öpüyorum. Umarım hayatındaki herşey yeterince düzene girer. Kedi gülümsemesi şirinliğinde. : )

  5. Mr.E says:

    >Her durumda özleteceksin kendini ama ÇOK özletmeden geri gel tamam mı ^.^

  6. LieLLa says:

    >Ben vedaları hiç sevmem ki, hiçte dayanamam.😦 O yüzden çabuk dön, ben senin sayende sarıldım tekrar resme. İnanmıyorsan şahitlerim var valla.🙂 Yeminliydim 4ay öncesine kadar… Ama senin için iyi olabileceğini düşünüyorsan,bir şey diyemeyiz elbette. Umarım kısa sürer bu dönem. Çoğu zaman sessiz kaldım genelde ki hep öyleyimdir, okurum ama yorum yapamam… Çıkmaz kelimeler… Şimdi susamadım, kusura bakma. :))Kendine çok iyi bak.Öbdüm.🙂

  7. Hazel says:

    >Ancelik, canım benim çok teşekkür ederim.Çok mutlu ettin beni. Kedileri severim biliyorsun🙂 Mr.E,çok tatlısınız çok teşekkürler :)en kısa zamanda geri geleceğim efenim.

  8. >Hazel. Geç buldum erken kaybettim🙂 Olsun, geri döneceksin yine. Di mi? Dönersin, dayanamazsın! Buralardayız, bekliyoruz minik🙂

  9. Rory says:

    >Mimlendinn canim:*

  10. Hazel says:

    >Liella, keşke hep yazsan çiçeğim.Suskun kalmasan, varlığını bilsem :)muhteşem bir insansın.ve beni çok mutlu ettin.ağlayabilirim.demek resme başladın tekrardan :'(benim sayemde mi??artık ölebilirim sanırım.:)

  11. Hazel says:

    >fraaan!evet, belki de geç buluştuk ama ben seni deepin yazılarında yorumlarından takip ediyordum.ve biliyorum ki blog aleminde bulunmaz bir nimetsin canım.döneceğim gibi gözüküyor :)sadece kısa bir süreliğine gidiyorum.kendine iyi bak peteğim.

  12. LieLLa says:

    >Aynen öyle canımcım. 25 Aralıktan sonra tekrar başladım karakaleme. Yeni yılla birliktede Tuvallere devam ettim… Ve şuan kendimi resme vermiş bulunmaktayım.Aslında teşekkür etmeliyim bak sana. Hazır yeri gelmişken edeyim, gerçekten zor bir dönemdeydim son bir haftadır. Hiç çekmediğim, muhtemelende çekemeyeceğim acılar çektim (Aşk acısı bir şeye benzemez bilirsin:P) resimle dağıtabildim ancak kafamı… :)Kıhh…Ay yine isyancı ergen oldum.🙂

  13. Hazel says:

    >memento! reenkarne eşim.ben de özleyeceğim elbette.ama bazen değeri yitirilen, alışılan şeyler kaybedildiğinde değerlenmeye başlar.blogtan sıkılmak istemiyorum.bu yüzden ara verip sizi biraz özleyeceğim :)belkide şu an bu yazıları okuyanlar bir iki haftaya beni unuturlar.Bu çok acı.umarım öyle olmaz.:)rory, sağol tatlım🙂 geri dönünce yazacağım, gördüm mim yazını.

  14. Hazel says:

    >ah Liella ah.sanırım hep aynı şeyleri yaşıyoruz.evet bilirim…aşk… ve acısı.inan havalara uçuyorum resmen.kendi görevimi yerine getrmiş gibiyim.=)

  15. Profösör says:

    >Teşekkür ederiz de. seni özlediğimiz de ne yapacağız? Oturup öyle boynu bükük bekleyeceğiz…

  16. Körebe says:

    >E daha yeni gelmiştim ben :/Çabuk dönersin umarım.

  17. Rory says:

    >Bi kac güne kalmaz dönersin.yapamazsin bizsiz:p:)öpüyorum.

  18. >hayallerin peşinde koşan kuzumuzun çabuk dönmesi için daha fazla hayal kurmaya davet ediyorum hepimizi🙂

  19. 8ex-en8 says:

    >sen bari yapma😦

  20. >tamam. dilediğin gibi yap. bence yazmakta hiç de tıkanmış değilsin ama güzel bir karar.arada yorumlarında, iyiyim filan de.

  21. >Sen napcağını bilirsin, akıllı bir insan yavrususun.

  22. Hazel says:

    >profösör: beni özleyecek misiniz? çok duygulandım.gerçekten.normal yaşamımda gözümü kırpmadan bırakabileceğim ama burada yorumlarını gözlediğim ne çok dostum oldu.körebe: ehehm efenim, en kısa zamanda geleceğim tekrardan.eski yazılarımla oynaşıverin :Prory: değil mi değil mi? ben de öyle düşünüyorum ama bir süre geri planda kalıp düşüncelerimi berraklaştırmam lazım.ben de öpüyorum :*hero'm: kuzucum, çok teşekkür ederim🙂 ^^88: geleceğim, ehem :)deep: beni anlayan insanlarla dolu etrafım.sizi seviyorum, gerçekten.teşekkür ederim :)kararıma bu kadar ılıman yaklaştığın ve aynı zamanda da beni mutlu etmeyi başarabildiğin için.

  23. Hazel says:

    >lütfücüğümcüm,kocaman öpüyorum seni buradan.çok teşekkür ederim.:)

  24. Profösör says:

    >Doğal olarak evet özleyeceğiz. Aynı meslekteniz hemi de. Ama sen biraz kendini dinlemelisin. Daha güçlü geleceğinden eminim.

  25. çizer says:

    >yavrum öncelikle doğru bir karar çünkü çok VAKİT gidiyor ve sen farkında olmadan sanallaşıyorsun,beyaz bir ekranı yer oluyorsun.ve "zaman" yavrum.o da en önemli şey.daha önceki aylarda-yıllarda bu tarz bir konuşmadan yaklaşık 9-10 tane yapmış biri olarak bu döngü gibi birşey diyorum.yaratıcılık her an full şakır şakır akmaz sonuçta ve yazacak parıltında her an akacak diye birşey yok tabikine.inan böyle ol daha iyidir diyorum ve artık 2.dönem iyice sınav moduna girmemiz lazım biz 11lerin.tm ol mf ol girelim artık BEYBİ.ben şimdi kaçıyorum🙂 sevgilerle ve şey mart ayı gibi -hani bizim hedehödö vardı- yakana kırmızı gül tak tanırım ben seni😀

  26. >Asıl biz sana teşekkür ederiz hazel.. Sen de bize çok şey kattın. Hayal etmenin bir insan için ne kadar önemli olduğunu gösterdin bizlere. Ve biliyorum ki bu gidiş uzun süreli olmayacak. Hem blog alemi hazelsiz olmaz. Hayallerinin peşinde koşan bir kız olarak burada var olmalısın. Daha Çizimlerini görüp, yazılarını okuyacağız senin.Bizden kurtulmak kolay değil yaniSevgilerimle🙂

  27. hayalci says:

    >Mimlendin şeker

  28. JG ~ says:

    >Er ya da geç dönecek olman biraz avutucu. Çok özletme lütfen:*

  29. Hazel says:

    >çizer: ahah evet. kırmızı gül takcam.odaklanalım derslere beybi.Vişne Çürüğü! siz beni ağlatmak istiyorsunuz! evet evet, kesin bunu istiyorsunuzz.:( teşekkür ederim.hayalci: gelince yazacağım çiçeğim.JG: elbette balım. sizin için gelceğim tekrar, muhteşem konularla🙂

  30. Nida says:

    >gitmek güzeldir..gidebilmeli insan..belirli bir zamanda olsa,sevdigi alistigi seyden gitmek zordur ama ruhu diri tutar..dilerim en kisa zamanda dönersin,etkileyici siirlerinle beni birkezdaha sasirtirsin..(:

  31. ice says:

    >Merhabaa Hazel,Bu blog nası bişeymiş bi de ben acıyım derken üye oldum.senin yazılarına denk geldim..Tanımıyorum seni ama bende üzüldüm çabuk gel bari😦

  32. Maya says:

    >En kısa zamanda, güzel haberlerle, hayatındaki olumlu gelişmelerle geri dönmeni bekliyorum. Öpüyorum çok.

  33. Hazel says:

    >Nida: baksana çiçeğim, yorumlar için gelip duruyorum yarı vejeteryanlık gibi oldu bu.dayanamıyorum elim ayağım titriyor, bağımlısı olmuşum.ice: tekrar tekrar hoşgeldin.çk da uzakta değilim canım, geliyorum arada.eski bir şiirimi okumuşsun mutlu oldum :)çabuk geri geleceğim gibi gözüküyor zaten ehem.maya:🙂 geleceğim efenim, sadece sizin için :))) ^^

  34. Jove says:

    >ben buraya üzgün üzgün yorum yapmıcam:)kendın en ıyısını bılırsın tabı kı kuzum, nasıl olsa gelceksin, nasıl olsa tekrar yazıcaksın. beklenıyosun tarafımdan :))

  35. >anneeeeem benim adım da geçmiş. çok memnun oldum :)eğer ki derslerin konusunda ciddi değilsen o kadar da uzaklaşma bence. diğer blogları okumaya devam edebilirsin mesela. farklı üslup diyorsun, faydası olabilir :)ben seviyorum blogunu. devam etmeni istiyorum. içine nasıl siniyorsa öyle yap. görüşmek üzere🙂

  36. >Sen buradan uzaklaşamazsın Hazalım. Beni bilirsin seni tanırım🙂

  37. Hazel says:

    >jove: hallelujah geldin sonunda. sanırım ben de geliyorum, dayanamıyorum baksana.Ayrı yazılan de: tab, ki adın geçecek çiçeğim🙂 çok teşekkürler, evet tamamen bırakmak değil de, daha az girmek diye değiştirmeyi düşünüyorum :)Bıcırık: haklısın balım. dayanamıyorum :))

  38. >eheh bıcırık seni tanıyormuş.

  39. Hazel says:

    >konuşur o öyle, ben bile kendimi tanımıyorum :))eheh her gün aynı ortamda bulununca az çok tanıyor insan birbirini🙂

  40. Jove says:

    >bişey diyim mı yemın ederım ne yazcağımı unuttum

  41. Hazel says:

    >ahahahişte benim Jove'um ^^

  42. >HAZEL' in tüm kararlarına saygı duyuyorum..o neylerse güzel eyler…mutlu olduğun gibi olsun…her şey gönlünce olsun bebeğim..biz buralardayız…arada iyi olduğunu bildir yeter…iyi bir dinlendir kendini ama fazla da özletme emi? 😉

  43. Hazel says:

    >sağol çiçeğim🙂 dönüyorum yakında🙂

  44. >son şiirim ilgini çekebilir.

  45. Modafobik says:

    >Seni öldürcem!Nokta.

  46. Hazel says:

    >eheh geç kaldın geri döndüm bile😛

Leave a Reply

