>Siz kendinizi sevin, ben de bir günah çıkarıp geleyim.

>

Sadece bir başlangıç.
Tek ihtiyacımız olan bu.Yeni bir güne başlamak.Yeni bir serüvene atılmak.Yeni yerler görmek, yeni insanlar tanımak.

Bazen bu “yeni” olana o kadar çok kendimizi kaptırıyoruz ki, zamanı unutuyoruz.
başlangıçlar iyidir, ama her başlangıcın “yeni ” olması, daha önce hayatımızda bulunmamış olması gerekmez.Aslında bizim için değerli olan şey, farkıda olmadığımız eskileri fark etmektir.Bundan daha güzeli yoktur.

Örneğin okulda aldığın notun seksen dört olduğu söylenir.Kontroller sırasında zaten senin olan
 bir puan daha olduğunu fark edersin.Seksen beş almış olman önemli, değildir orada, yoktan var olan bir puan almışsın gibi hissedersin. Hayat da aslında  böyledir.Sağa bakarken soldakileri kaçırırsın.Bulutlara bakarken yerdeki parayı göremezsin.Önceden senden hoşlanan birini önceden  fark etmez, sonra da ona aşık oluverirsin. ( yaşandı, kanıtlandı)

O zaman napıyoruz? Kendiliğinden gelmesini beklemiyoruz.Çevremizdekileri tanımaya çalışıyoruz, önceden fark etmediğimiz detayları  özümsüyoruz, belki de en önemlisi kendimizi keşfediyoruz.O kadar da zor değil,

Sabah uyandığınızda gülümsemekle başlayın. Pozitif enerjiniz duvarlara, perdeye, üstünüze bulaşsın.Siz pozitif oldukça çevrenizdekiler de öyle olacaktır.Her şey çok daha net gözükecektir.

Aynanın karşısına geçin ve yüzünüzü seyredin.Buna vaktim yok demeyin! İnanmam. Herkesin vakti vardır.Yoksa da vakit yaratın. Çünkü bu gerçekten önemli bir adım.Gözlerinizi burnunuzu, elmacık kemiklerinizi  inceleyin, gülümsediğinizde dudaklarınızın aldığı şekle bakın.Alnınıza bakın.Tekrar Gülümseyin, yüzünüzle barışın ilk önce.

Soğuk suyla yıkayın yüzünüzü.Soğuk su, sabahleyin kahveden çok daha iyi gelecektir.Canlı hissetmenizi sağlayacaktır.Sabah duş almaya vakti olmayanlar için bunu önerebilirim sanırım.Reklamlardaki gibi yapın, suyu yüzünüze çarptıktan sonra gözleriniz yumuluyken gülümseyin, elinizle yüzünüze düşen saçları geriye doğru atın.Kirpiklerinizin arasından yüzünüze bakın ve gözlerinizi açın.Hayatı film tadında yaşamak lazım bazen.

Kendinizi seksi hissedin.Evet öylesiniz.Kimse inkar etmesin, gülümseyen insan seksi insandır.Kendine yakışanı giyen insan seksidir kardeşim.Üçgen vücut ve 90-60-90 ‘ın sihri bir yere kadar.Karizma olacak bir kere.Güven olacak. İki kelimeyi yn yana getirebilecek.Bu yazıyı okuyan birinin bu vasıflara hayli hayli sahip olabileceğini düşünüyorum doğrusu.

Kendinize daha fazla vakit ayırın.Salaşlığın modası çoktan geçti.Özgür ruhlu birinin de bakımlı olabileceği gerçeğiyle yüz yüzeyiz artık.Bahane aramayın, gülümseyin bakayım!
Bayanlar için , banyonun ardından, en sevdiğiniz çiçek veya meyve kokulu vücut losyonunu sürmenin, ellerine ayaklarına bakım yapmanın, saçlarıyla ilgilenmenin zevki bir başkadır.Kıyafeti üzerine, kendisi bakımlıyken çok  daha fazla yakışır.Dışarıdayken mis kokulu saçları havada uçuştuğunda bir önceki madde de aktif hale gelmiş olur.

Vücudumuz bize verilmiş en güzel hediyelerden biri.Değerlendirmez ve hor görürsek elbette mutlu olamayız.

İşe / Okula / buluşmaya giderken çevrenize karşı duyarlı olun. Ben her gün okula servisle bir saatte gidiyorum.Yüzde ellisinde hayal kurup müzik dinliyor geri kalan yüzde ellisinde ise çevremi gözlemliyorum .İnanın bir süre sonra aynı manzaraya bakmaktan bıktım usandım.Yeşilliklerin arasından, göl kenarından, tezek kokulu köylerden, şehirden, çingene mahallesinden… Kısacası okula gitmeden önce, bir haftada gezerek görebileceğim  her yerden geçmiş oluyorum. Tek bir cama bakmıyorum artık.Farklı camları inceliyorum.Servistekilerin hareketlerini, uykulu hallerini inceliyorum.Arada bir yüzüme güneş vurunca tekrar cama dönüyor güneş gidene kadar gülümseyerek onu uğurluyorum. Bazıları ilginç bir şey gördüm zannedip cama bakmaya başlıyorlar mesela.

Siz de nasıl gidiyorsanız, arabayla, otobüsle, uçakla, yürüyerek…
İnceleyin, insanları ve çevrenizi keşfedin.

Sıkıcı olabileceği ve bir süre sonra okumayı kesebileceğiniz korkusuyla yazıyı parçalara bölmüş bulunmaktayım.
İkinci bölümde görüşmek üzere.

Kendinizi sevin.🙂

pm: Bir süredir ortalarda yoktum efenim, internetim kesildi.Başkasının hattından giriyorum.Günah çıkartmış olayım da buradan. “Berat” adlı hattın sahibinden özür dilerim.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hayat, hazal, i love myself olayları, internet, kaçak hat, kendinizi sevin. Bookmark the permalink.

22 Responses to >Siz kendinizi sevin, ben de bir günah çıkarıp geleyim.

  1. >Yazdıkların çok doğru Hazal.Bunlar insana gerçekten iyi geliyor. :)En önemlisi insanın özgüven sahibi olması bence🙂

  2. >Berat kızmasın, gayet iyi bir şeye vesile oluyor :))Güzel anlatmışsın, önemli şeyler bunlar. Ama uygulamada biraz daha zor🙂 Bak ben o kadar pozitif o kadar pozitifim ki, rahatlıktan ders çalışamıyorum öyle söyleyeyim :)))

  3. Hazel says:

    >Vişne Çürüğü,canım benim :)evet, önemliler.Ama sadece başlangıç bunlar.İlerleyen zamanlarda devamını koyacağım bloga yazının.:)Fran ahah :))tamam Beratcığım kızmasın bana fran yanımda benim :PEhe bende de bu sene öyle bir pozitiflik var ki anlatamam. Ders çalışamama konusunda tabi. :p

  4. çizer says:

    >abi bir ben mi giremiyorum başkasının hattından🙂

  5. Mr.E says:

    >"Anaaaaam ben bunu yapıyorum, bunu da yapıyorum, eee bunu da yapıyorum" diye okudum, şahsen bölmesen ikinci bölümünü de okurdum o derece içine çekici bir yazı olmuş, eline sağlık ^.^

  6. Hazel says:

    >çizerim ahah. valla ben de ilk defa böyle birşey yapıyorum -_-Mr.E merhaba ^^^eheh çok sevindim buna🙂 devamını da beğenirsiniz öyleyse siz :))

  7. Mrv. Natural says:

    >Ne güzel yazmışsın Hazal ! Hepsi de çok doğru..

  8. Hazel says:

    >çok sağol canım🙂

  9. hayalci says:

    >Süpersin Hazal! Kendime geldim valla🙂

  10. andranikos says:

    >mutluluğu çiz hazal, içinde yeni evrenler barındırsın, çizgileri kalın olmasın, mesela görme engelliler için zor olmasın girmesi,renkleri abartma körler de hissetsin ve insan olsun içinde önyargısız,içten;)

  11. Aquamarine says:

    >Bir keresinde yazlıkta denemiştim, tam 3 saat bir şifre kırma durumu nüksetmişti. Kıramamıştım şifreyi. O zamandan beri internet hatlarına girme teşebbüsünü bıraktım. Daha mutluyum. :D:DYazına bayıldım. Çok doğru. Özellikle sabahları mutlu olmayı çok istiyorum. Gülümsemeyi. Bunu birgün başaracağım. Işık var yani. :):)

  12. >çok doğru hazalcığım, önemli olan bunları hep belli bir disiplinle yapmak çünkü insan olarak nagtife daha meğilliyiz ve olumsuzlukları düşünmek daha kolay. önce zihnimizi ıslah edersek, tüm yaşantımızın da istediğimiz şekilde güzele yol aldığını görebiliriz.

  13. Hazel says:

    >hayalci: ah teşekkürler canım :)andranikos: ne kadar güzel yazmışsınız! ağlayabilirim. Mutluluktan elbette.Körlerin görebileceği renklere, çizgilere sahip olmak ve mutluluğun resmini yapmak.Mutlu olmak isteyenlerin rüyası bu.Gerçekleştirmek istediğim yegane amacım.teşekkür ederim.:)aquamarine: ahah bu şifresiz, o yüzden girebiliyorum :)çok teşekkürler canım🙂 bence herkes bu potansiyele sahip olduğunu bilme potansiyeline sahip .P

  14. Hazel says:

    >Burcu🙂 hoşgeldin çiçeğim.evet haklısın, bunu başarabildiğimizde bu adımları atabilmek için iteklenmeye gereksinim duymayacağız :)teşekkürler🙂

  15. >motive edici moral veren yaşama sevinci veren güzel bir yazı.

  16. Maya says:

    >Pozitif pozitif pozitif olmak… Kendimi motive etmeye bayılırım. Mızmızlananları görünce de içim bir bayılır.. Hepsi yaptığım şeyler. İnsan kendini çok daha iyi hissediyor ve herşeyin yolunda gitmesine çok yardımcı oluyor bunlar. Hem geç yaşlanmak isteyenler için en iyi yöntem :)Bizde de bir "Faruk" var. Biz ona modemi kapalıysa genelde "bakiyim vallahi gerizekalı" diyoruz.🙂 Faruk beni bulurmuş. Şaka yapıyorum Farukcum.

  17. Akşın says:

    >Aradığım yazı tamda buydu işte.Henüz yeni kalktım.Ve kötü bir rüya gördüm.Kötü bir rüya görüpte uyandığım zamanlarda etkisinde çok kalıyorum.Gülümseyemiyorum.Ama sayende gülümsedim.SEn hep yaz böyle yazılar!Kocaman öptüm seni hayalci kız(:

  18. Hazel says:

    >teşekkürler deep🙂 senin kadar yazamasam da, deniyorum ben de :)Maya ahah. Faruk demek. Valla çok da ileri gitmek istemiyorum, yazık onlara gidiyor faturası.Hemen bağlatmak lazım şu interneti :/Faruk'a ve Berat'a selamlarımızı gönderelim.Bu tür yazılar yazmak beni de mutlu ediyor çünkü bende iyi etkiler bırakan şeyleri başkalarıyla paylaştığım zaman harika hissediyorum.Akşın :)tam üstüne gelmiş demek ki, sevindim🙂 Çok teşekkür ederim, yazarım elbette🙂 yeter ki sen iste ^^

  19. >HAZEL' cim ne kadar pozitif enerji yüklü bir yazı bu böyle.. Yıllardır çevremdekilere empoze ettiğim,kendime uyguladığım şu ayna karşısında gözlerinin içine bakarak gülümsemek güne pozitif başlamanınilk basamağı benim için.. İnteret sorunun çabuk hallolur umarım..senden ve yazdıklarından ayrı kalmak istemiyorum canım benim..:))

  20. Hazel says:

    >çok teşekkür ederiim :)sizden de bunu beklerdim 🙂 çok güleç yüzlü biri olduğunu düşünüyordum zaten :)eheh evet umarım en kısa zamanda düzelir :)ben de sizden ayrı kalmak istemem.

  21. STYLE M says:

    >bayildim … her daim pozitif kal😉

  22. Hazel says:

    >çok teşekkür ederim :)umarım.

Leave a Reply

