>Yağmurda Yürüyüş

>

Yağmurda yürüyüş için gerekli malzemeler

Bir Palto
Eldivenler
Kulaklık
Bolca şarkı
Bir Salak (tercihen Hazal ve benzeri)
Kişinin salaklığına göre seçilmiş ayakkabı
Telefon
Atkı
Alabildiği kadar yağmur

Yağmurda yürürken dikkat edilmesi gerekenler

1. “Gerekli Malzemeler” listesini  tamamlamış olun.
2. Yürüyüşe başlamadan önce çevrenizdekilere haber verin.
3.Yürüyüş esnasında müzik dinliyorsanız, müziğin ritmine göre hareket edin ve çevrenizdekilerin “napıyor lan bu” bakışlarına aldırmamayı öğrenin.
4.Şayet çok arabalı bir yolun kenarından yürüyorsanız, yürümeyin ( cümleye bak) . Ya da kaldırımın en dibinden yürüyün, üzerinize bilerek sıçratılacak suları göze alıp ona göre hesaplama yapmalısınız.
5. Babasının arabasını alıp yanından geçerken artistlik yapan yeni yetmelere aldırış etmeyin, gözlerinizi önünüzdeki nesneye odaklayın ve araba geçene kadar devam edin.
6.Sizi takip eden yaşlı amcanın niyetinin iyi olduğunu düşünün, pozitif olun.
7. “Özgürüm lan ben, tek başıma tenha sokaklarda da dolaşırım” deyip de yola çıktıysanız şayet, tenha sokaktayken hissettiğiniz vicdan azabını hareketli bir parçayla kapamaya çalışın.
8.Yolda dans etmeye ve dinlediğiniz şarkıyı bağırarak söylemeye başladığınız sırada, torununu gezmeye götüren bir amcayla burun buruna gelirseniz, sanki körmüşsünüz gibi davranın ve şarkıyı söylemeyi bırakmayın, devam edin.Amca gittikten sonra susabilirsiniz.
9.”singing in the rain” müzikalini canlandırmaya çalışmayın.Hayır, bunu yapmayın.
Göt üstü düşünce, suratınızdaki salak gülümseme siliniveriyor.Unutmayın, bu videoyu profesyoneller canlandırmıştır.

10.Havanın siz çıktığınız gibi hafif yağmurlu olacağını sanmayın, her an sağanak altında kalabilir ve donunuza kadar ıslanabilirsiniz.
11.Eve gittiğinizde sıcak bir duş alın ve hayatınıza, bu tür bir salaklığı yapmamış gibi devam edin.
12. Ha bir de bana bir aspirin alın lütfen.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in ah hazal ah, ahmak ıslatan yağmur, singing in the rain, yağmurda yürüyüş. Bookmark the permalink.

17 Responses to >Yağmurda Yürüyüş

  1. >Yolda böyle dans eden bir Hazal :))Çok eğlenceli.Ben de yapmıştım bunu. Yani "Özgürüm!" ruh haliyle boş sokaklarda gezinmeyi. Sonra Taksim'e gitmiştim. Yağmurun altında İstiklal'de çığlık çığlığa koşmuştuk. Çok komikti. Eğlenceliydi. Hasta olmuştum sonra :))

  2. Hazel says:

    >aman fran aman, hasta olmayayım ya :/gerçi hak ettim de neyse.Bir saatten fazla kaldım yağmur altında.Bayağı gezdim :))

  3. >Dediklerini çoğu zaman yaptım.Singing in the rain hariç. Onu yapamam herhalde :DMüzik eşliğinde yürümek gerçekten iyi geliyor insana. Kafası rahatlıyor. Özgür olduğunu hissediyor ve hayata daha olumlu bakabiliyor.(Eve geldikten sonra hasta olmazsa ondan iyisi yok😀 )

  4. phoebe* says:

    >İnsanlar neden yağmurdan kaçar anlamam hiç. Ben de çok severim. Ama sonunda aspirin içmeden rahat edemezsin (:

  5. Elif Ayvaz says:

    >Bu benim hep yaptığım bir şey. :DIslanmak güzeldir ya… :))) Evet, hastalanmamak şartıyla.(Duştan sonra sıcak çikolata da iyi gider bu arada.😉 )

  6. girlythings says:

    >salaklık deme lütfen…dolce vita budur işte!

  7. Hazel says:

    >Vişne çürüğü,evet çok rahatlattığı kesin🙂 singing in the rain.aah ah.bir ara etrafımda dönmeye, dans etmeye başladım.çok kötüydü.

  8. Hazel says:

    >phoebe,evet yağmur güzeldir :)gözlerinin, dudaklarının üzerine düşen yağmur taneleri…yağmurla birleşen toprak kokusu…aspirin almadım daha.ama birşeyim yok gibi🙂

  9. Hazel says:

    >Elif,eheh i'm not the only one :)ama çikolata falan deme bana gözünü seveyim.Bir süre uzak dursun benden🙂

  10. Hazel says:

    >girlythings :)tamam haklısın.Ama yine de… salaklık.(Tatlı bir salaklık)

  11. Jove says:

    >ahahah cidden şapşalsın hazal bak bu daha içten oldu^.^o düşüüşü görmek için herşeyımı verebilirdim huf alkjad

  12. Hazel says:

    >ahah tavsiye etmem. muhtemelen gülmekten yarılırdı ağzın sular dolardı aslşdkalşsdkya yemin ediyorum bana bu sene birşeyler oldu.okulda da duvara çarpıp düştüm, merdivenlerde düştüm…her yerde düşüyorum😦

  13. >ben de bir gece yaptım böyle bir şey hazal. yakın zamanda hem de.bizim yurdun modasına uydum biraz. üzerimde bermuda şort ve tişört, ayağımda terliklerim varken paltomu üzerime alıp çıktım geçen gece dışarı. sonra telefonla konuşmaya başladım. telefonla konuşurken arkamdan yaklaşan gölgeyi farkettim. ayak seslerine odaklandım sonra. çok hızlı yaklaşıyordu.refleks olarak ani bir dönüş yaptım arkama doğru ama görceksin gardımı falan almışım. yumruk mesafesinde olsa indircem adamı.sonra baktım şu normal, elinde çantası, üstünde takım elbisesi paltosu olan adamlardan biriymiş. ben öyle dönünce korktu adam. ama akıllandı da. daha yavaş yürümeye başladı.sonra ben terlik ve şort üzerindeki paltomla nasıl bir görüntüm olduğunu hayal ettim. yurda geri döndüm.

  14. Hazel says:

    >ahahaadam ne korkmuştur ama :Dgeri dönmekle akıllılık etmişsin.

Leave a Reply

