>Günün Hazal’ı.

>

Beni yanlış anlamayan insanlarla beraber yaşadığım için çok şanslıyım.
Üstümü çıkarayım da bi, sonra gideriz
yerine
Üstümü çıkaralım da bi, sonra giderim
diyebilitesi olan bir insanım çünkü.
İşte günün Hazal’ı

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in ah hazal ah, ağlamak istiyorum sayın seyirciler, bir de insan olmayı öğrenebilsem, bu da mı gol değil, dil sürtüşmesi. Bookmark the permalink.

49 Responses to >Günün Hazal’ı.

  1. Mia Wallace says:

    >yerim ben bu günün tatlı hazal'ını

  2. Hazel says:

    >eheh baştan söyleyeyim,aşırı aşık ve salak kız hissi verdirir midede.

  3. Profösör says:

    >Hüzünlü müsünüz?

  4. >Verdirdi bile :)Ama çok sevimli.

  5. Mr.E says:

    >Böyle durumlar olasıdır, panik yapmayı gerektirecek bir şey yok, tadını çıkart😉

  6. Hazel says:

    >profösörcüğüm: biraz ağrım var diyesim geldi, kendimi doktorda gibi hissettim.

  7. Hazel says:

    >francesca'm :)eheh.teşekkür ederim o zaman.genelde çok sık yaptığım birşey.kafam çok dolu olduğunda saçmalayabiliyorum.yarayan bir kanam var gibi.yolculuklarda daha çok oluyor.

  8. Hazel says:

    >Mr.E aahah.teşekkür ederim teşhisi koydunuz :)ve tadını çıkarmaktan ziyade başkaları bu söylediğimle fantezi sınırlarını aşmışlardır diye düşünüyorum.bana pek birşey kalmadı.

  9. Mr.E says:

    >Sen başkaları ne düşünür diye mi yaşıyorsun? nerede hayallerinin peşinde koşan kız?🙂

  10. Hazel says:

    >haklısın :/napsam netsem,kurtulsam şu huyumdan.

  11. Hazel says:

    >ehehbir gülücükle kaç bakalım.dmde

  12. >çok tatlı bi yazı idi söleyecek başka şey yoktu ki.dmde

  13. Hazel says:

    >gülücük doldu her yer :):):)

  14. Jove says:

    >:)))))))))))şaka bu.yerim seni be😀

  15. Hazel says:

    >ahaha.asıl ben seni yerim.:)))valla ciddiyim şaka falan değil:/

  16. >insanın böyle anlarını kaydetmesi lazım cidden. ben de bu sene yaptığım saçmalıkları yazmaya başladım. arada okuyorum, çok güzel oluyor😀

  17. Hazel says:

    >aynen aynen :)bu iş için blogu kullanmak çok daha güzel :))

  18. çizer says:

    >o değil de gülüm senin şu lidıl hazal ı geçenlerde okudum.yarıldım😀 evlencem iyi kalpli birisiyle falan demişsin okurken bir güldüm güldüm😀 benim de ilokuldaki moda çizimlerimi getirdin aklıma🙂 kadınlar yamuk yamuk ama arkalarına da "2003 modası"yazmışım felan😛 benzer salak ama yering anılardan geçmişiz minik hazal🙂

  19. Hazel says:

    >ahahakızım ya, yemin ederim.bulduk tamam mı yazıyı, sesli olarak okuyacağım aileye.Okuyamadım gülmekten her kelimede on saniye güldüm.nefesim kesildi falan.yok diyorum yani.bu ben miydim.olsa da kendimi mıncırsam dedim.ehehe evet zaten çok benzeşiyoruz lan.korkuyorum.

  20. Budeliçocuk says:

    >birinci tekil şahıs..?''Ben'' değil de,''Biz '' demek daha kapsayıcı..daha barışcı,daha,daha,insanca..:)))

  21. >Ben seni anlarım hazalım istersen korece yaz:D

  22. Hazel says:

    >Budeliçokcuk,efenim evet çok daha insanca olduğu kesin, hümansit bir yaklaşım oldu, ister istemez.ama biraz aşırısı da can güvenliğimi tehlikeleye sokabiliyor kimi zamanlar.

  23. Hazel says:

    >timeout,bir gülümseme daha :))

  24. Hazel says:

    >Bıcırığım,eheh bilmez miyim.anlatım bozukluklarımı facebook'ta millete bildiren sen, beni çook iyi anlarsın😛

  25. >bıcırıka katılıyorum.:))))

  26. Hazel says:

    >eheh birdiniz iki oldunuz :)güzel ^^

  27. >Hahaha Anlatım bozukluklarını yazmıyorum ki artık:D

  28. Hazel says:

    >tüh😦 hatırlattım.:/ ben ve benim çenem.

  29. dedimdi says:

    >hahaha😀 çok güldüm buna :Dbazen insanların seni anlamaması/yanlış anlaması da iyidir (:

  30. Hazel says:

    >ahah alıştılar artık zaten.

  31. Blush says:

    >:)deli kız🙂

  32. >hazel. iyi misin. bana iyi değilmişsin gibi geliyor. bir sorun mu var. net dışında.

  33. >tamam peki anladım.çok hastaymışsın.kıyamam.ay ah üzüldüm.ben de son 4 yazımı okumadı, mutlaka bişi oldu diyodum.sen hasta olma ne olur.

  34. Hazel says:

    >hastalandım deep.Ciğerler gitti.Ateşim var, o yüzden bir türlü giremedim nete.

  35. Hazel says:

    >teşekkür ederim :(duygulandırma beni.ateşim düşsün şu başımın ağrısı geçsin okuyacağım hemen söz veriyorum.

  36. >okudum az önce. grip mi.çok mu ağır.doktor, ilaç herşey tamam mı.ne kadar oldu.bir hafta on gün sürer.neyse ki tatil di mi.yat lütfen.

  37. >ay yapma, zaten gelip sana moral vermek öpmek geliyor içimden.

  38. Hazel says:

    >antibiyotik alıyorum işte.Yarın bir kez daha doktora gideceğim.Çok ağır olduğunu sanmıyorum sadece uzun zamandır böyle hastalanmamıştım :)ilgin için teşekkür ederim.Evet,zaten günün 18 saati uyuyorum denebilir ehe.

  39. >uyu tamam. hava çok soğuk ya ondandır bi de keçi gribi çıktı.

  40. Hazel says:

    >yorumların yeter de artar bile ahah.sana da bulaştırmayalım .neyse ben çıkıyorum deepkendine iyi bak🙂

  41. çizer says:

    >bu yazıya maille abone olmam dolayısıyla biri yorum yapınca patır patır benim mail adresime doluyordu,tam silecekken bir baktım okudum,hastaymışsın meğersem kuzum,ben ders çalışıyor heralde ondan nete girmiyor diyordum,geçmiş olsun sana birkaç güne kalkarsın seeen🙂 aslında biliyor musun hasta olmayı özledim be hazal insanı.yatıyorsun uyuyorsun,birşey istesen getiriyorlar,ilgi sende,laptop u açmayınca nete girmeyince de içinde bir rahatlık oluyor.tamam yalnız ben geçmiş olsun demeye geldim ve geçmiş olsun dışında herşeyi dedim rresmen.gidiyorum iyi iyileşmeler beybi.;)

  42. Hazel says:

    >Teşekkür ederim canım🙂

Leave a Reply

