>Mazot içtin mi sen hiç?

>

Bir zamanlar çok şirin bir kız varmış tamam mı.Böyle hayaller kurarmış, hiç de alçak gönüllü değilmiş heralde, böyle kendinden şirin diye bahsedebiliyormuş çünkü.

Bir gün okula servisle giderken servis şöförleri Uzunboylukısagörünenadam*, arabaya binmeden önce sigara içmiş, kız da çok pimpirikliymiş hoşlanmamış demiş ki UBKGA’a ” abi ya, sigarayı içmesen ne güzel olur.”

UGKGA södürmüş sigarasını, camı açmış.” Aslında sen de bir kere içsen bir daha dokunmaz bak ha” demiş.
Kız ” yok yok ben böyle iyiyim ” diye karşılık vermiş.
Sonra UBKGA bir anısını anlatmaya başlamış.

” Kadının birinin yolculuklarda çok midesi bulanıyordu, araba tutuyordu tamam mı, sonra bir mazot içirdim kendine geldi, bir daha hiç araba tutmadı kadını”
“…”
Alçak gönülsüz kız, yanında oturan Sarı’ya bakmış.İlk önce hikayenin şokunu atlatamamışlar, sonra sinirden midir artık, gülme krizine girmişler.

Kadını bir daha araba tutmamasının sebebinin de, kadının ölmüş olması konusunda hem fikir olmuşlar Sarı ile.

Tabi UBKGA hikayelerini anlatmaya devam ederken, radyoda çalan Damar FM ile güle oynaya, bilekleri jiletleyerek eve dönmüşleer.

                                                         -SON-

    Bir bardak mazot iyi gelir, tabi içerseniz.

*Uzun boylu Kısa Görünen Adam, servis şöförümüzün fiziksel bir betimlemesidir.Koltukta otururken en fazla 1.65 lik boyu olduğunu düşünürsünüz.Ama servisten indiğinde adam 1.85 oluyor.Yemin ederim.Bacakları benim yarım uzunluğum kadar falan heralde.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, mazot içtin mi, sarı, servis, uzunboylukısagörünenadam. Bookmark the permalink.

29 Responses to >Mazot içtin mi sen hiç?

  1. Bruce Wayne says:

    >güldürürken eğlendiren hikaye tadındaki bu anınla akşamıma ilginç bir neşe kattın🙂

  2. Hazel says:

    >sen de bu yorumunla aynı neşeyi bana vermiş oldun.Çok teşekkürler🙂

  3. Aquamarine says:

    >Süpermiş. Bende bir tek bizim servisci abimiz böyle sanıyordum. Müthişler. :):)

  4. Hazel says:

    >valla daha neler yaşıyoruz bir bilsen :))onları da yazacağım arada.

  5. Hazel says:

    >ahah Meltem,bırak kendi servisini gel bizimkine :))yemin ediyorum çok tırstım, utanmasam Sarı'ya sarılcaktım, en arka koltuğa kaçcaktım falan :)))

  6. Hazel says:

    >Rory,bal köpüğüm :)sen gül gül😀 bir de biz ciddi misin abi mazot mu içirdin dedikçehee valla çok iyi geliyor, yemin ederim demeye başladı😀

  7. >:)))):))))çok komik.üstelik hiç anlatım bozukluğu da yok.son iki yazımı sevmedin sanırım.:)

  8. Hazel says:

    >eheh sanırım yok :)hii! yazı mı yazdın.bugün 16 saat uyudum heralde aralıklarla.çok yazı okumaya vaktim olmadı.

  9. Elif Ayvaz says:

    >Beni de araba tutar.Mazot olayını bana da söylerler hep. Deneyenler de var. Bana pek mantıklı gelmiyor. İçilir mi o diyorum. Bir yudumcuk diyorlar. :DDD Sonra bir şeyim kalmazmış!

  10. girlythings says:

    >uzun boylu kısa görünen adam :)))kabile şefi gibi olmuş!

  11. Hazel says:

    >Elif, demek ki doğruluğu varmış ahah.biz şoka girdik resmen, hiç duymamıştık.iç iç sen de iç.günde iki öğün :))

  12. Hazel says:

    >girly,ahaha evet zaten tipi de benziyor ehe.

  13. Profösör says:

    >Keyiflendik doğrusu..

  14. Hazel says:

    >sevindim efenim🙂

  15. huyumkurusun says:

    >Bunu bende duydum dahası içirmek istediler içmedim.:)Araba tutmuyor şuan yoksa uykumda mı içirdiler:P

  16. >fıkralarda oynamak hobi oldu sende😀

  17. Hazel says:

    >huyumkurusun,ahah olabilir bak, belli olmaz yani.

  18. Hazel says:

    >Ayrı Yazılan Şirin De:aynen karşim aynen😀 daha neler var da yazmaya korkuyorum ahah.

  19. orlando says:

    >Schopenauer çıksa korkularınızla yüzleşin mesela benim bi manitam vardı reflüsü çok azmıştı o sıralar buna bi çiğ köfte yedirdim, bir daha miğde rahatsızlığı çekmedi dese, hem dinlersiniz dem de facebook da falan paylaşırsınız.Ama benim çilekeş servis şoförü mehmet abim dediğinde onu küçük görüyor onunla alay ediyorsunuz. Asıl alay edilmesi gereken varsa sizlersiniz. Yüzünüze tükürürdüm ama ondan da anlamazsınız kiHababamdan Ahmet🙂

  20. Hazel says:

    >ahahah.haklısın karşim.Utanıyorum kendimden :(cidden lan.Facebookta falan paylaşılırdı öyle birşey demiş olsa.

  21. Profösör says:

    >Belki ilginizi çeker; mimlendiniz.:))

  22. Blush says:

    >Bu adamlar tek tip oluyor zaten :))benimde var benzer anılarım ama böyle cici anlatamam🙂

  23. Jove says:

    >mazot içip ölmek, karambole gitmek resmen, öyle ölüm mü olur ya kabul edilemez-.-

  24. Hazel says:

    >profösör: teşekkürler efenim :)Blush: aynen aynen 🙂 siz yazın biz her şekilde okuruz Blushceğizim ^^Jove: kuzum aynen.Ama bak dalga geçtim, hastalandım lan.Kesin o yüzden.Çok fenayım.

  25. Jove says:

    >geçmiş olsun kuzum-.-heralde bıraz ıyı oldun kı, dokturuyosun yazıları art arda:D

  26. Hazel says:

    >eheh evet ateşim düştü :)boğazlar fena ama.sesim travesti gibi çıkıyor ahah.tamam belki biraz daha incesi.

  27. Jove says:

    >aşsldk ben de hep oyle derim "sesim travesti gibiiiaaa"

Leave a Reply

