>Erkek Parfümleri, bir hoş oldu burnum.

>

Erkek parfümleri…
aah ah.
Annemi şaşırtmaya bayılıyorum.
Gidip de parfüm bakacağız sanıyor.
E doğru tamam bu kısmı ama kendime değil,
Sadece, erkek parfümlerini takip etmeye bayılıyorum.
Geçen gün de yine girdik bir dükkana.
Erkek parfümlerinden birkaç ismi sordum, kokularını merak ediyordum.
Gerçekten çok güzeller.

Bir tanesi Paco Rabanne- Black XS

Kadın için olanı da var fakat bence o kadar hoş değil.
Ama bu var ya, muhteşem kokuyor.
Hem tatlı hem de ferah bir kokusu var.
Tatlı olduğu için feminen olabileceğini düşünüyorsunuz ama içinde limon var ,çok ferah bir koku.
ve çekici.

İçindekiler: Calabria limonu, tagate, adaçayı , Baharatlı siyah kakule, badem ezmesi, gül ağacı, paçuli ve siyah amber

İkincisi ise Givenchy-Play

Reklamında Justin Timberlake oynuyor.
İki çeşidi var erkekler için.Yine şekerli bir koku black gibi.Ama bir tanesi daha baharatlı.Ben ikisini de beğendim doğrusu.

İçindekiler:  Bergamot, Madalina, Sandal ağacı, Paçuli bitkisi, Vetiver

Daha iyi parfümler de kokladım ama geçen gün bunları denediğim için yazıya bu ikisini koymuş bulunmaktayım.Bir dahaki sefere de bayanlar için iki tavsiyem olacak🙂

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in black XS, for men, givenchy, hazal, Justin Timberlake, Paco Rabanne, parfüm, play. Bookmark the permalink.

30 Responses to >Erkek Parfümleri, bir hoş oldu burnum.

  1. >kadın parfümlerinden çok erkek parfümleri hoşuma gidiyor benim de..hatta bazen erkek parfümü sıkıp gittiğim bile olur biryerlere..harika bir şey..

  2. Hazel says:

    >ahah işte benim Memento'm :))

  3. Mr.E says:

    >Ee ama zaten erkek parfümlerinin amacı sizin hoşunuza gitmesinin sağlanması hedef kitle erkekler değil ki yani😀

  4. Hazel says:

    >eheh evet doğru :)ama bayan kokuları da hoşumuza gidebiliyor bizim… yoksa biz…hiii.😛

  5. >bence de.. güzel olan her parfüm ilgi alanımdır şahsen..ama erkek parfümlerinin neredeyse hepsi ilgi alanım ehe :)evet gerçekten..yoksa biz😛

  6. Hazel says:

    >bazı parfümler afrodizyak içerikli oluyor ama.elinde olmadan etkileniyorsun.bu black değildi ama 2008 senesinde,dersanedeyim.bir çocuk içeri girdi.hani reklamlarda kızlar çocuğun peşinden koşmaya başlarlar ya,sınıftaki tüm kızlar ( çocuk balkona çıktı) balkona doğru koşmaya başlamıştı.- ben de dahil-yemin ederim koşmuştuk arkasından.bir yudum daha koklayalım diye.adını zorla söylettirmiştik.Black demişti, göstermişti kutusunu falan ama hangi black!!yok artık ortalarda.bir türlü bulamıyorum.böyle enfes bir koku olamaz.çocuğun içine düşüyorduk.transa geçmiştik.

  7. Mr.E says:

    >sizi siziiii :p

  8. Hazel says:

    >ahah Mr.E öyle böyle değildi ama 0_0

  9. JG says:

    >Ben de erkek parfümü sevenlerdenim. Çok daha güzel kokuyorlar.

  10. >enteresan.ben de hep girerim parfümcülere.ve kadın parfümlerini koklarım. ben de kadın kokularına bayılıyorum. örneğin, son günlerde, chloe, daisy, chance. geçenlerde, yazmıştım ya bu konuda. ferforje düşler tasarımcısı, diye. sonra kaldırdım yazıyı.bak, kızlarda chanel no.5 neyse, erkeklerde de drakkar noir o.bu iki kokuya hemen bakıyim.ben de hep givenchy ürünlerini kullanıyorum.ne çabuk iyileştin sen.:)

  11. Hazel says:

    >JG: aramıza hoşgeldin ^^deep: eheh benzer bir durum söz konusuymuş demek ki :)CK da iyidir erkekte🙂 özellikle free ve one harika.bunlar sadece geçen hafta kokladığım iki parfüm :)valla iyileşmek mi dedin :(bugün ateşim çıkmadı o yüzden girebiliyorum, iyi ki blogda yazı yazıyorsun, konuşmuyorsun.sesim çıkmıyor:/

  12. >hazel, bişi dimiyim şimdi, sonra utanırsın yine🙂

  13. Hazel says:

    >demesen de ne söyledi acaba diye garip oldum🙂

  14. >duygusal ve dokunmatik sözler.

  15. Hazel says:

    >:) iyi birisin deep.değerli bir insansın.özellikle o kadar işin gücün içinde blog yazarak insanları bilgilendirmen çok hoş.

  16. >anladım. çok değişik geldi bana bu yorumun.

  17. Jove says:

    >hehe ben de bazen erkek parfumu sıkıyorum😀

  18. Hazel says:

    >deep,beni benden iyi anladığını düşünüyorum bazen.bu konuda haklı da olabilirim doğrusu.değişik mi. neden?jove,al işte. sıkmasan şaşardım ahah.gel gel, – hey millet kayın yana, Jove'a yer açın. o da otursun.

  19. >yani işte garip geldi bana yorumun.tanımadığın birine söler gibi geldi de.iyisin değerlisin vb. ha ha anlat anlat :)))))

  20. Jove says:

    >hehehe kayın kayıın^.^

  21. Hazel says:

    >deep,bazen en yakınlarıma karşı bile çok soğuk davranabiliyorum,tamamen içimdeki ruhani karmaşa yüzünden.öyle birşey hissedersen şaşırma yani :)yok öyle birşey normalde.ben herkesi aptal bir şekilde çok seviyorum :/jove, ne istersin ballı çöreğim bira? :)bugün herkes benden!

  22. Profösör says:

    >aramızda hacı yağı kullananlar olabilir mi acaba. Ben bir iki kez sürdüm kazağıma. Çeyrek asırdır çıkmamış kokusu..

  23. Hazel says:

    >olabilir elbette.hacı yağıyla ilgili bir yaı yazmamış olmam onu hor gördüğüm anlamına gelmez.umarım yanlış anlaşılmıyorumdur.:)hatta.Edirne'ye gittiğimiz zaman nur yüzlü bir amcadan hacı yağı almıştık.Ama öyle ağır olanından değil, Güldeste adından bir çeşidi vardı.Hala duruyor, arada kokluyorum, çok hafif ve tatlı bir koku.Ve doğal.

  24. Profösör says:

    >Bütün yaşlılar birbirine bu esanstan sürerler ya. Bir de bir hadis vardır. "Bana güzel kadın, koku ve namaz sevdirildi" diye. Herkes güzel bir losyon kullanmalı değil mi? Bu limon kolanyası bile olabilir. Ben İzmir4in altın damlası tütün kolanyasını hala arıyorum. Çocukluğumuzde tıraş olunca başımıza bu kolanyadan sürülürdü. Sonra da gidip büyüklerimizin ellerinde öperek harçlık beklerdik.

  25. Hazel says:

    >:)ne güzel anılar bunlar.

  26. olenbayan says:

    >marc jacobs bang dene.ben cok begenmistim, utanmasam kendime alacaktim.

  27. Hazel says:

    >çok sağolun efendim.güzel güzel. bir sürü tavsiye de geldi.hepsini çok merak ediyorum🙂

  28. Blush says:

    >:)ayy sevilde şeker vardı acayip bomba bole çilek kokulu erkek parfümlerini bulur çıkarır kendide bol bol sıkardı.hayatımda kokladığım erkeğe hiç benzemeyen erkek parfümlerini onda görmüştüm.

  29. Hazel says:

    >çilek mi 🙂 mmm…hiç koklamadım erkek parfmünde.ilginç🙂

Leave a Reply

