>İstanbul komşu çocuğu mu neden yağmıyor ki ama.

>

Zaten her yerde kar yağar.
Bir tek İstanbul’da yağmaz.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hazal üzgün, istanbul, kar, komşu çocuğu. Bookmark the permalink.

23 Responses to >İstanbul komşu çocuğu mu neden yağmıyor ki ama.

  1. Pınar says:

    >yağmıyor mu..:(kar tekerlemesi de yok ki.kar duası da..kar ne nazlı ..

  2. plndrkn says:

    >hahaha çok komik benim de yaklaşık yarım saat önce yazdığım yazı kar hakkında :))duy sesimizi kar!!

  3. Hazel says:

    >Pınar,aynen evet :(televizyonda yağışlı olan yerleri gösteriyorlar, istanbul dışındaki her yer!plndrkn,eheh🙂 evet duy sesimizi ^^bu arada hoş geldin🙂

  4. Kısaca Fd says:

    >dün az biraz yağdı.bir iki dakika.ama beydağı bembeyaz oldu.

  5. >İstanbula kar yağsın istiyoruz. Çok mu şey istiyoruz Hazaaal😦

  6. ateş says:

    >kar yağmak için hep en uygunsuz zamanı seçer.şimdi okullar tatil diye yağmıyor çocuklar dua etmiştir okul varken yağsın da tatil olsun diye🙂

  7. phoebe* says:

    >Blog adresimi değiştirdim,yorum yapan herkese söylüyorum . Sizin de bilginize .. (:http://kirli-suyunda-pariltilar.blogspot.com/

  8. Hazel says:

    >Vişne Çürüğü: çok mu! hayır tabiki de.keşke yağsa :(Ateş:eheh evet aynen.haklısın :)Phoebe: tamam canım🙂

  9. yerdenuzak says:

    >Katılıyorum, neden yağmıyor ki…:(((

  10. Mr.E says:

    >İçini rahatlatacaksa, senelerdir bu zamanlar kar yağan Mardin'e bile kar gelmedi, kaç gündür sis içindeyiz ama kar yok🙂

  11. Hazel says:

    >yerden uzak : 😦 bulutları protesto edelim.Mr.E: rahatlatmak mı?🙂 sadece bir dertdaşımız daha olduğunu öğrenmiş oldum😦

  12. Mrv. Natural says:

    >İzmir de aynı. Kar istiyorum karr !

  13. >hazelim gel buraya.. iki metre yağdı geçen gün..mesela ben üstüme bi şey almadan falan çıktım dışarı.. çok güzel oluyor..

  14. Akşın says:

    >bi yağsın kar,içinde yuvarlancam.

  15. Bruce Wayne says:

    >bence istanbula ve bütün dünyaya yağması gereken yağmur izmir'de toplanmış ondan olabilir🙂 yokluğu dert bolluğu ayrı bir dert evet… bu arada çok çok geçmiş olsun alakasız bir yazının altına yazdım ama içime dert oldu diyememiş olmak🙂

  16. Hazel says:

    >Mrv. Natural,hadi hep birlikte odaklanıyoruz arkadaşlarr….ohmmm… kar yağsıınn ohğmmmmm….Memento ^^^hoş geldin fransız böcüğüm🙂 hemen geleyim! nerdesin sen :))Akşın: ahah aynen.Bruce: hayır hayır çok güzel oldu yazman🙂 teşekkürler.

  17. dedimdi says:

    >ben yağması tarraftarı değilim. tatile geldik çıkıp gezelim azıcık di mi ama (:ya da bir an önce yağsın gitsin de havalar da ısınsın biraz daha. hem senin gönlün olmuş olsun, hem ben gezebileyim (:

  18. Hazel says:

    >baharı çok severim.yağsın da bahar gelsin diye uğraşıyorum ben de.🙂

  19. ' My Story says:

    >geçen yıl bu aylarda kar vardı istanbulda. bu sene göremedik halen😦

  20. Jove says:

    >hangi ara yazdın bu kadar yazıyı yaao_O

  21. Hazel says:

    >ne bileyim lan,birikmiş demek ki.bir anda yazıverdim :))

  22. >kar duası var mı ki.yağsın da iyice hasta ol tey allam.:)

Leave a Reply

