>Beş dakikada olabildiği kadar.What can i do sometimes gençler?

>

Ben uzun zamandır çizim paylaşmıyorum sizinle.
E zaten pek çizdiğim de söylenemez, karalamalar dışında hiç de muhteşem birşey çıkarmıyordum ortaya.
Dedim ki akşam akşam, hazır iyileşmeye başlıyorum,
Elim kalem tutsun değil mi?
Neyi çizsem diye düşünüyordum, Jovi geldi aklıma.
Onun bir fotoğrafını buldum ve birkaç dakikada şunu karaladım.
Daha güzel de olabilirdi ama bazen ortaya şaheser çıkarmak istemiyor insan,
sadece çizeyim istiyor.
Sadece saçmalayayım biraz istiyor.
Herkes onu saat başı değişen temalarıyla,
Şirin mi şirin karikatürleriyle tanır.
İşte karşınızda blog aleminin en cadı, en şirin, en komik kızı.
Başlangıçta renklendirmedim

sonra dedim biraz renk vereyim

Kendinize iyi bakın🙂

You never make me scream! ilginç bir şarkı buyrun,
Lily Allen- Not Fair

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, hazal, Jove. Bookmark the permalink.

17 Responses to >Beş dakikada olabildiği kadar.What can i do sometimes gençler?

  1. celly says:

    >çok şekerr cnmm ya:) çiz çiz devamlıı çizzz canım:)

  2. Jove says:

    >burdan da yanaklarını sıkmak istediğimi söylemek istiyorum!

  3. Blush says:

    >:) şanslı jove :)amaç şahaser yaratmak olmamalı zaten.demiole daha güzel daha samimi

  4. Bruce Wayne says:

    >eğer bu güzel çizmemiş halinse şaheser dediklerini cidden merak ediyorum🙂 çalışmalara devam bence ve şarkı seçimi de beni benden aldı çok severim kendisini lily'nin ve zaten garip olmayan bi şarkısı da yoktur😛

  5. Aquamarine says:

    >Vayy, gerçekten güzel olmuş.🙂 Çok güzel olmuş hemde.

  6. Hazel says:

    >celly,çok teşekkürler canım :)çizeyim çizeyim eheh.

  7. Hazel says:

    >joviiiyeter lan tamam😀 ben teşekkür ederim bidanem🙂 ^^

  8. Hazel says:

    >blush,evet bence de :)çizgifilm karakterleri gibi oldu ehe..

  9. Hazel says:

    >Bruce ,çok teşekkür ederim çok tatlısın.:) şarkı seçimine gelince Lily Allen parçalarına bayılırım ve evet o kelimelerle sınırlanamayacak bir kadın.beğenmene sevindim🙂

  10. Hazel says:

    >Aquamarine:adını yazmak çok hoşuma gidiyor öncelikle onu belirteyim ehehm.ve bir de teşekkür ederim🙂

  11. Akşın says:

    >çok şirin olmuş yaa:)benidee çiiz.herkes bana benide çiz diyor ama beni kimse çizmiyor ve ilk kez birine beni çiz dedim ve tekerleme gibi oldu lol

  12. Hazel says:

    >eheh liste uzun.seni de alalım😛

  13. >bende isterim dırınn :Dbayıldım, öldüm bittimm diyeceğim ama basit kaçar o yüzden yorum yapmak istemiyorum :)))

  14. Hazel says:

    >ehe balböcüğüm sen de mi istiyorsun :)sanırım bir blogger serisi hazırlamalıyım🙂

  15. >şimdi ben sana bi fotoğraf listesi vereceğüm..seç beğen çiz :Pbu gidişle bi bloger serisi olucak gibi gerçekten :ppp

  16. Hazel says:

    >çiçeğim ekle beni faceten ekleyebiliyorsan :)ordan yolla linkleri hepsine bakayım.istediklerimi çizeyim🙂

Leave a Reply

