>Ölüm dengesini bozuyor insanın

>

Sen sanıyorsun ki hayat senin çevrende kurgulanmış bir oyun ve her zaman aynı şekilde ilerleyecek.Süpriz yok, şaşırtmaca yok.

Ve birgün, bir haber gelir, senin kabuklarının altına sızar, o sıradan dünyana girer.Yaşanmışlıkların hepsini bir kenara atar, kendisine mahkum eder.Şokunu atlatana kadar düzenini kuramazsın, tuhaflaşırsın.Kendini hiç bilmediğin bir dünyanın içinde bulursun çünkü.

Bir insan, bir doğum, bir ölüm… aslında hepsi “senin o büyüük dünyanın” içinde gelişmeyen olaylardır.Sen olanlara etki edemezken olanların etkisinin sana dokunabilmesi seni şaşırtır.Bir yandan da sinirlendirir elbette.İşte bu kafa karışıklığı içinde ne yaptığını anlamazsın bile.

Babaannem vefat ettiğinde ortaokula geçmemiştim daha.Bir anda haber geldi.Ölmüş.Bu kadar basit olmasına şaşırıyor insan.Duyguların, düşüncelerin, yaşanmışlıkların sadece fani bir objeye bağlı olması… Kalp durduğunda hepsinin gökyüzüne yükselen bir avuç toz olması.

Defne Joy Foster ölmüş.


Daha geçen gün, dans yarışmasında onu dans ederken hatırlıyorum. Öldüğü haberini kabullenmek istemiyor aklım.Anlıyorum ki her ölümle beraber, tekrar tecrübe ediyoruz bu şoku.Ders almıyoruz, bir süre sonra eski yaşantımıza geri dönüyoruz.

Geri dönmeseydik hayatın bizim için ne kadar karmaşık ve üzüntü verici olacağını biliyorum.Belki de unutmak, insana bahşedilmiş en güzel özelliktir.Ne yazık ki kimse bunu kabullenmek istemez.”Unutmak” yerine zaman denir. Zaman her şeyin ilacıdır diye söylenir.Unutmak iyidir.Yoksa ne biz yaşayabilirdik ne bir başkası.

Unutamasaydık gideni güzel zamanlarıyla da HATIRLAYAMAZDIK.
İşte ben acımı bu şekilde kapamaya çalışıyorum.Edebiyat yaparak.
Defne Joy Foster’ı gülümsemesiyle, danslarıyla, pozitif enerjisiyle hatırlayalım.
Gidenlerin üzerine sünger çekmeyelim, sayfaları özenle doldurulmuş kitaplar gibi düşünelim onları, raflara özenle yerleştirelim, zaman zaman okuyalım.
Hatırlayalım, hatırlatalım.

Kendinize iyi bakın.
 
   

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in öldü, Defne Joy Foster, Deneme, evinde ölü bulundu, hazal üzgün, yok böyle dans. Bookmark the permalink.

15 Responses to >Ölüm dengesini bozuyor insanın

  1. >allah rahmet eylesin

  2. yerdenuzak says:

    >Kalanlara sabır versin…

  3. >Üzüldümm Gercektenn Yazık Olmuss Allah Rahmet Eylesin..Teman Cok Güzel Bu Arada Sevgıler.

  4. >Ölümü hak etmedi o :(Of hala kabullenemiyorum öldüğünü. Sevdiğim insanları kaybetmekten yoruldum artık.

  5. Profösör says:

    >"Melancholy" isimli videoyu ve bu videoya verdiğim başlığı düşünerek yorumlarınızı sayfamda bekliyorum. Merakımı bağışlayın lütfen..

  6. Missbone says:

    >Allah rahmet eylesin.Şok oldum sabah sabah ya,haberi duyunca bi tuhaf oldum…

  7. Dlr says:

    >O kadar hayat dolu ve neşeliydi ki inanası gelmiyor insanın…Geride minicik yavrusu kaldı..

  8. AnceLik says:

    >uzunca zmdır yoktum.blogun çok tatlıolmus,çok beğendim.bu gün defne j. için çok ağladım:s allah rahmet eğlesin…

  9. haYaL@ says:

    >şaka gibi,inanasım gelmiyor…

  10. deep says:

    >astım mı kalp mi, yoksa, alkol ve ilaç mı hala belli değil.

  11. >Hazalım ya ölüm ölüm bahsediyoruz da o kadar kolay değil.. of Hazalım ya beni de çok sarstı. Yarıne olacağımız belli değil.. belki sabaha çıkamayız.. off off..

  12. Mia Wallace says:

    >ben de kabullenemiyorum çok üzüldüm!

Leave a Reply

