>Saf Aşk.

>

dudaklarıma yapışan kelimelerden kurtulmam lazım.
Sadece kendim olmam gerekiyor.
Her şey daha karmaşık olmadan önce,
Gerçek aşkın özünü ellerime alabilmeli,
Mavi gökyüzüne, bir kelebek olup uçabilmeliyim.


Eskiden aşk ne kadar basitti.
Karşındakinin bir sözü yeterdi mutlu olmana.
Arzular yoktu, hormonlar etrafını kuşatmıyordu,
Sadece aşıktın.
Saf aşk.
Tensel çekimden uzakta bir yerdeydi o aşk.
Tanrı’ya inanmak gibi birşeydi.
Sahi… nerede şimdi çocukluk aşk(lar)ım,
Zamanla her şey değişiyor.Biliyorum.
Saflığımızı yitiriyoruz.
Sevinmeli miyim?
Kokusunu, gözlerini, gülüşünü özlemekle daha mı kirli oluyor sevgim?
Yoksa bu sadece bir başlangıç mı?


Wild World

Oh baby baby it’s a wild world,
it’s hard to get by just upon a smile
Oh baby baby it’s a wild world,
and I’ll always remember you like a child,boy.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in aşkla ilgili birşeyler saçmaladım., Çizim, hazal, love, tanrı, wild world, Şiir, şarkı. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Saf Aşk.

  1. Bruce Wayne says:

    >şarkı paylaşımını da ayrıca yine beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim🙂 tekrar yazmış olmana ve umudunu yitirme diyorum hala oralarda bir yerlerde o saf aşk var… kimilerimiz onu bulabilecek kadar şanslı olacak ama bulmama ihtimalimiz de epey yüksek üzülerek söylemem gerek…

  2. girlythings says:

    >sen zaten şarkıyla kendine güzel bir teselli vermişsinyep!its a wild world.🙂

  3. Hazel says:

    >ilk aşk çok saf, temiz.ama genelde tecrübe denen şey olmadığı için elinde tutamıyor insan. değerini bilemiyor belki de.teşekkür ederim🙂

  4. Hazel says:

    >girly, eheh.iyi bir noktaya değindin çiçeğim.

  5. Jove says:

    >bı sey dıyım mı, bence eskı aşklar dıye bır sey yok, eskı ınsanlar dıye bır sey var, eğer ınsan değişmedyse o zaman ıcınde, ki değişmeyenler yok değil var, insan da değişmiyor:)haydi şarkıyı dınleyeyıp ağlasak mı gulumsesek mı bılemeyelım.

  6. Hazel says:

    >her şey değişir.değişmeyen birşey yok.insanlar da değişir.mecburen…evet belki de eski insanlar vardır dediğin gibi.şarkıyı dinlerken ağlayıp gülümseyelim bebeğim.hayret lan, çok ciddi bir yorum yazmışsın gözlerim yaşardı:p

  7. Jove says:

    >ay dımı bak hemen laubalıleşiyorum ve guluyorum alsjdlewjfnasılım?

  8. Hazel says:

    >turp gibisin bebeğim.ne iğrenç bir iltifattır ya adslkfjlkAJ Saçakları olan ve kırmızı toprak altında kalmış birşey! şasikldkndsen elma gibisin ama üzeri mumlanmış parıl parıl g.t gibi parlıyor aSDKFLADSJFLKjgökçe çık git burdan.içine ettim sen gelince yorumun kasjflkjdsya da kıyamam kal. sen benim neşe kaynaamsın layn.ankarada kızılaya gitcen dimi lan git bence.gidilebilecek tek yer orası zaten.

  9. Jove says:

    >oha bana g.t dedin resmen ne pis şey oldun sen yaahahahahakızılay da kotu bence ankarada her yer kotu ya:/

  10. Hazel says:

    >g.t kötü birşey mi lan. ne güzel işte ssalkdlşkasd bence ben uyumalıyım gökçe. çünkü çok kötü etkileniyorum ben bu ortamdan😦 kötü yollara ( bir yol yetmedi) düşcem sonra.mendil satcam, ot içcem.kızılay da kötü evet.ankaranın eeen güzel tarafı ne biliyor musun?İstanbul'a dönüşü.(Yahya Kemal)

  11. Profösör says:

    >Eskiden aşklar yürekle başlardı. Şimdiki aşklar tensel başlıyor. malesef özüne inilemiyor. Bir bkıyorsunuz deliler gibi aşıklar dediklerimiz, birbirlerine düşman kesiliyorlar. Hane nerde kaldı aşk? Yoksa zamane aşıkları sınıfta mı kaldı?

  12. >Neden kirlenmiş olsun. Hepsinin farklı bir tadı var bence Hazel🙂

  13. Hazel says:

    >profösör: demek istediklerimi bu kadar iyi anlayabilirdiniz :)fran: zaten ben de aksini idda etmedim ki🙂 sadece korktum. ilk defa farklı bir aşkı tatmak.korkutuyor beni.

  14. deep says:

    >hayat vahşi tabii ama her zaman her yerde değil.bütün aşklar saftır ki.bitse de.neyse, yorum yapmayım fazla.:)

  15. aNCelik says:

    >aşkkk,çok güzel birşey..aşk acısınıda seviyorum ben:)

  16. hayalci says:

    >Ve değişecekte yine aşklar,belki de biz anlatıcaz bizim zamanımızdaki aşkları..Ne yazıkki günler geçtikçe herşey biraz daha soğuklaşıyor sanki.Zamana sahip çıkmamız lazım🙂

  17. Hazel says:

    >deep,aşklar saf başlar.ama asla saf devam etmiyor ki.ilişki esnasında yaşanılan duygular, karmaşa.bunlar zaten aşkı aşk yapan lşeyler , ama bir yandan da insan çocukluk aşklarını düşününce bu yeni aşklar fazla karmaşık geliyor, insan boğuluyır gibi hissediyor.ama acı sever gibiyiz.yine de vaz geçemem aşktan. acı çektirse bile seviyorum.:)

  18. Hazel says:

    >Ancelik:ah aman hanfendi bilmez miyiz😀 siz ve sizin şu huylarınız🙂

  19. Hazel says:

    >hayalci:soğuklaşan yine insanlar.evet, zamanla her şey değişiyor, değişmek de zorunda ama insanın bazı "insanı insan yapan" özelliklerini içinde tutması lazım.:)

  20. Profösör says:

    >Bu arada "Değerler Eğitimi" hakkındaki görüşlerinizi sayfamda paylaşmanızdan memnuniyet duyacağız.

Leave a Reply

