>Fatura

>

BİR saat KIRK İKİ dakika boyunca hayattan soyutlanıp Bıcırığım ile telefonda konuşmak.
*o değil de fatura gircek lan.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in babam, bir saat 42 dakika, Bıcırık, fatura, life is life, opus. Bookmark the permalink.

17 Responses to >Fatura

  1. >Olsun, bazen faturayı da kabartmak lazım :)İçin rahatlamıştır. En iyisi.

  2. Hazel says:

    >aynen öyle oldu fran ehe🙂

  3. Aquamarine says:

    >Faturanın kabarıklığı aklındadır ama o an konuşmakta çok müthiştir, bilirim onu bilirim. :):)

  4. Hazel says:

    >özellikle tatillerde insan arkadaşının sesine özlem duyuyor, çok iyi geldi diyebilirim🙂

  5. >Hey boşver faturayı falan .. İçimize su serpildi mi serpildi.. Resme bayıldım .. Benim yatışım hele.. Faturaya ortak olabilirimm . Bi bir saat 42 dakikaya daha ihtiyacımız var şu an yaşadıklarımdan sonra .. Ama o yüz yüze.. renklerimiz de harika.. Sen varya sen muhteşem bir şeysin bu halimle yüzümü güldürdün.. İyiki geldin hayatıma tarçınlı kurabiyem.. profiterolüm – tüm güzel şeylerim- ..Aklıma sen gelince gülümsediğimi ve olsun işte bak Hazal var diye sakinlediğimi farkettim..iki aklı bir karış havada manyak çatlak ve özellikle HAVALI kızlarız biz.. Dedikodu kazanını kaynattık.. suyuna çay demleyip içeceğiz şimdi.. Entrika da yaptık .. Hahahha .. Koskocaman denizde bir inci gibi dostluğun sonunda buldum ve mutlu oldum iyiki varsın canım benim..Canımın içi minnoşum benim seni çok ama çok seviyorum🙂

  6. Hazel says:

    >sen…sen öyle birisin ki bıcırığım bir anda beni ağlamaklı hale getirebiliyorun!elbette faturanın önemi yok, o işin şakası çiçeğim.o kadar güzeldi ki, bir dostun sesi, İşte özlem duyduğum şey buydu.bazen bazı dostlukların oluşması için yanlış arkadaşlıklar kurmalı ve birkaç sene beklemelisin demek ki.iyi ki varsın tatlım! iyi ki varsın ve ben iyi ki senin dostunum🙂 seni çok ama çok seviyorum.kendini hiç üzmeye değmez. ben senin nolduğunu biliyorum, gözlerinin içinde parayan elması görebiliyorum, asla başkalarının laflarına takılmamalısın.sen çok güçlü bir kızsın.ve benim falcımsın ehe.kahinsin lan sen.okul açılsın da okulu kırıp falcıya gidelim!evet bunu yapalım :D<3 bu telefonda dertleşmeyi de artık alışkanlık haline getirmeliyiz.Mesajlar soğuk, sesten yoksun. mineralsiz toprak.ama senin o şirin küçük kız sesin yüreğime su serpti🙂

  7. Mrv. Natural says:

    >Ben faturadan korunma yöntemi olarak bedavası olan anne-baba yolunu seçtim😀 Sonsuz rahatlık😀

  8. Rory says:

    >aygh fatura deme bana:d

  9. Hazel says:

    >Bir yaraya basma vakası daha ehöhöm.

  10. Jove says:

    >ne guzel çizmişsin la🙂

  11. deep says:

    >:) konu neydi acaba.hadi bıcırıkın aşkları olsun.:)konuşmadığınız kimse kalmamıştır.:)

  12. Hazel says:

    >jove: ehe kuzum sağol🙂

  13. Hazel says:

    >deep:evet birçok şeyden bahsettik elbette🙂

  14. >Bu sefer konu benim aşklarım değildii🙂

  15. Hazel says:

    >"aşklarım" ibaresine dikkat edelim.gören de otuz tane var sanır lan ehe.:)

  16. haYaL@ says:

    >yuhunuz diyorum size,faturayı geçtim zararlı o kadar telde konuşmak len,bi yerde buluşup konuşsaydınız :S

Leave a Reply

