>İlişkiler üzerine.

>

İlişki demek felaket demek.
Hazal için yani.
Sevgili şu bu değil olay.
Her türlü ilişkide yanlış kararlar alan, korkunca kaçan biriyim ben.

Beni gerçekten sevenleri fark etmeyip,
Bu sevgiyi fark edince kaçan,
Ama beni zerre kadar sevmeyenlerin peşinden,
Deli gibi koşan,
Sonra da hayal kırıklıkları içinde,
Ağlayıp sızlanıp,
Eski günleri yad eden biriyim .
Birinin ilgisinden hoşlanıyorum,
Ama iş ciddiye bindiğinde, korkuyorum.
İnsanlara her zaman sıcak davranmışımdır.
Duygularına karşı da saygılı olmuşumdur.
Ama ben karşımdakini onun beni sevdiği kadar sevmiyorsam eğer,
Suçlu hissederim.
Yapmacık bir sevgi göstermekten hiç hoşlanmam ve…
Kaçarım.
Evet bildiğin kaçarım.
Pişman olup dönemem de.
Öylece kalır.
Buruk bir acı oluşur kalbimde.
Beni sevmeyen biri,
Ulaşılması zor olan biridir.
Ondan hoşlanacak birşeyler bulurum,
Bana yüz vermezse daha çok koşarım peşinden:/
Ben aşk insanıyım.
Çok bağlanır, bağlandığım kişi için her şeyi yaparım.
Yanlış kişilere kapılmak en büyük zaafımdır.
Ya benimle zerre kadar ilgisi olmayan birine vurulurum,
Ya da een yakın arkadaşıma.
Örnekleri çok.
Sonra da ben yalnızım diye düşünürüm mesela.
Kısmen doğru olsa da,
Bu durumu kendim yaratırım.
Bunu şimdi anlıyorum tabi.
Dışarıdan -konuşmadığın sürece-
Çok yüz vermeyen, burnu havada biri,
Gibi gözüküyormuşum.
Benimle alakası var mı ha!?
Öyle duruyormuşum ama.
İşte Hazal’ın ilişki durumu.
Bu gün de yalnızız
Meyhaneci.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Aşk, hazal, ilişkiler, Meyhaneci, yalnızlık. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

