>Şiir mi bulsak ne yapsak?

>

Şiir yazarım bilirsiniz.
Ufak tefek denemeler…
Gönlümden kopanlardır yazdıklarım.
Kafiyeleri severim,
Duygularımı renkler dışında ,
Kelimelerle da anlatmaya bayılırım.
Bu yüzden burdayım ya zaten…

Ama şiir okur musun derseniz.
Okurum okumasına ama,
O kadar çok değil.
Arkadaşlarıma bakar özenirim bazen,
Her şairi tanırlar.
Özellikle bıcırık bu konuda süperdir.
Çok şiir okur, çok şair bilir.
Bana da yardımcı oldu biraz.
Ama ” elinde blog varken değerlendirsene” diye
Söylendim kendime.
Size de bir soralım dostlar,
Sene sonunda şiir dinletisi olacak ve ben de katılacağım.
Acaba hangi şiiri okusam?
Var mı şöyle bildiğiniz güzel birşeyler?

İçinde “okula” uygun düşmeyen birşey olmadığı sürece,
Gamzeli Bey, her şiiri kabul edeceğini söyledi.
Ha bir de, elbise tasarlıyorum şiir dinletisi için ehe.
Bakalım yapabilecek miyim🙂
Çok güzel hayallerim var o gün ile ilgili.

Elbise kendi tasarımım olacak, saçlarımı nasıl yapacağımı da düşündüm.
Sahnede nasıl durmalıyım diye de kurguluyorum akşam uyumadan önce.
Mal mısın uyu lan diyebilirsiniz elbette.
Ben de diyorum.

Aslında sizlere bir haberim daha var ama martın ortasında yazacağım.
Kesinleşmeden bahsetmeyeyim🙂
O zaman bizi neden meraklandırdın diye de sorabilirsiniz,haklısınız.
 Evet ben de soruyorum bildiniz.

Neyse.
Aklınıza gelen, seslendirmemi istediğiniz şiiri peçeteye yazın yollayın sahneye.

Gülücük.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Bıcırık, gülücük, hazal, napsam netsem, şairler, şiirler hakkında. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Şiir mi bulsak ne yapsak?

  1. Dilara AKSOY says:

    >Atilla İlhan'ın Üçüncü Şahsın Şiiri olabilir mi acaba? Güzel şiirdir, severim bir de duygulu okudun mu of tadından yenmez valla.🙂

  2. Hazel says:

    >Dilara,evet o şiirin biliyorum.Çok teşekkür ederim :)listeye alalım ehehm🙂

  3. Bruce Wayne says:

    >cahit sıtkıdan ; desem ki … olabilir mi mesela öss döneminde duymuştum hoca tarafından o gün bugündür şiir denildiğinde aklıma o gelir okur duygulanırım😉

  4. Dilara AKSOY says:

    >Rica ederim fıstık.😉 Bruce Wayne'nin dediği gibi desem ki de muhteşem bir şiir. Onu da listeye al bence.

  5. deep says:

    >düşünürüm.m.mungan-yaz geçera.behramoğlu-yaşadıklarımdan öğrendiğim birşey var (bence bu olsun).daha bulurum bikaç tane daha.zamanla bu yorumlara ekle düşüncelerini. düşünürüz.

  6. LieLLa says:

    >Bende Aşık Veysel ile ilgili bir şiir dinletisinde şiir okumuştum.O geldi aklıma. :)Böhü, çok fena heyecanlanmıştım.O kadar çalışmaya, sahneye çıktığımda bianda her şey uçup gitmişti.Toparlandıktan sonra okudum tabi, okurken ağladım, ağlarken utandım… Acayip hislerdi.Şiir okumak çok farklı bir şey.Sunuculuk falan tırt kalıyor yanında, ikisinin heyecanıda tartışılmaz. :)Şiir öneremedim şimci ama biraz düşüniyim bende senin için.🙂

  7. Ancelik. says:

    >Küçük bir peçeteye 'Geyikli Gece- Turgut Uyar' yazıp fırlatıyorum kuzusalatam. Şöyle söylemiş çünkü;Halbuki korkulacak hiç bir şey yoktu ortalıkta,Her şey naylondandı o kadar.

  8. >Ümit Yaşar Oğuzcan – Unutma ki :)Bu arada çok güzel şiir okurum. (Ne kadar mütavaziyim dimi ^^)😀

  9. Hazel says:

    >çok teşekkür ederim hepinize :)okuyayım öyle yorum yapayım🙂

Leave a Reply

