>Rock’n Purple

>

Şimdi yazacaklarım aşırı derecede genç kız kokuyor.
Hayır, emin olun çok da hoş değil.
Böyle ergenliğime döndüm.
(sanki çok geçtim de)
ne bileyim.
Aptallaştım.
Çığlık atmalar, çocuk kesmeler..
Bu tür olaylar.

Maltepe Üniversitesi’nde gerçekleşen liseler arası müzik yarışmasından bahsediyorum.
Rock’n Purple.
Bizim okulla beraber on bir okul yarıştı bugün.
Toplamda 68 okul yarışıyor.
Bir iki tanesi kendisi çekildi sanırım.
Biz elendik.
Aslında söyleyen hanım kızımız çok iyiydi fakat enstürman eksiğimiz vardı.
Olsun, biz mutluyuz.

Tüm salonu doldurmuş ergenleri düşünün.
Nasıl bir tablo ile karşılaşırsınız?
Liseli ergen” bulmak için birebir.
Üniversite girişinde “liseli” imajı vermemek için “kuul” durmaya çabalayan,
Eller cepte erkekler ve kırmızı dudak bayanlar.

Başlangıçta biraz havaya girmemiz için müzik açtılar.
Apaçiler hemen başladı dans etmeye.
Ama öyle böyle değil,
Bir okul, yanında darbuka getirmiş.
Bir tanesi apaçi dansını arkadaşının omzuna çıkıp yaptı mesela.
Tezahüratlar dolup taşıyor.
Bir okul “Yarışma var dediler geldik” yazılı kocaman bir pankart açtı , o derece. (Selimiye)
Yarışma başlayana kadar biz kurtlarımızı dökmüş,
Çoktan bitap düşmüştük.
Nefeslenerek yerimize oturduk ve ilk grubu dinledik.

İlk grup olmak zordur tabi,
Ama yine de iyilerdi.(Şişli)
Bir ara mikrofondan sesi gelmedi çocuğun yazık oldu.
Hakkı yendi bence.

Gel zaman git zaman,
Son gruba kadar dinledik.
Arada teknik aksaklıklar dolayısıyla şarkısını tam söyleyemeyen de oldu,
Sesi cırtlayan da.

Son grup ise muhteşemdi.
Anlatmak için kelimeler yetmiyor!
Guns n Roses- Welcome to the jungle ‘ ı çaldılar.
Millet koptu arkadaş!
Hayır arada utana sıkıla alkışladığımız başka okullar oluyordu ama,
Bu sefer öyle değildi.
Ayakta alkışladık, ıslık çaldık.

Çok iyi seslendirdi solist.
Selimiye Tarım Meslek Lisesi kazandı.
Tebrik ederim buradan da.
Kazanan açıklanmadan önce herkes kimin kazandığını biliyordu zaten.
Ödülü aldıktan sonra parçayı tekrar çaldılar ve biz sahne önüne geçip dinledik.
Hopladık zıpladık.
Normal bir rock konserinden farkı yoktu.
Çok profesyonellerdi.

Yolculuk esnasında, üniversiteye doğru giderken,
Çalınacak parçaları tartışıyorduk,
Acaba söyleyebilirler mi, nasıl olacak diye.
Welcome to the jungle ‘ı söylemelerinin çok zor olduğu hakkında konuşma bile geçti aramızda.
Şok olmamıza şaşırmamalı.

Çeyrek finale gidiyorlar şimdi.
Umarım bir aksilik çıkmaz.
Yine coştururlar  izleyicileri.

Üçüncü olan gubu da beğendim.
Dişilerin Gücü Adına!” yazılı bir pankartla gelmişlerdi.
Mithat Paşa Kız Meslek Lisesi.
Kıyafet uyumları harikaydı, sahnede duruşları da öyle.
Grubun yarısından çoğunun kıvırcık ve kısa saçlı olması çok ilgiçti.
Çok daha uyumlu göstermişti belki de…
Farklılığımn uyumu.

Böyleydi işte.
Sonra da taa karşı taraftan eve sekiz gibi vardım.

Bakıyorum da herkes solistin adını bulmaya çalışıyor.
Rock’n Purple’ın facebook sayfasını beğeniyor.
Ki ben de beğendim, beğenmedim değil hani.

Müzik dolu bir gün geçirdim.
Dostlarımla beraber.
Mutluyum.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in 2011, ergen, guns n roses, liseler arası müzik yarışması, maltepe üniversitesi, Müzik, rock'n purple, selimiye tarım meslek lisesi, welcome to the jungle, yarışma var dediler geldik. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Rock’n Purple

  1. >"Yarışma var dediler geldik" pankartını çok sevdim : )Darbuka falan oooh pek eğlenceliymiş, sen de çıkıp iki oynasaydın. : p : ))Purple ne alaka peki isimdeki?

  2. Profösör says:

    >Gençlik ve müzik insanları birbirine kaynaştırıyor. Coşku, heyecan ve umut..

  3. deep says:

    >ne güzel gün bayılırım konsere.

  4. Sinek Valesi says:

    >e daha ergen kızlar grubun solistini faceden bulup ekleyecekler ondandır beğeni artışı😀

  5. Hazel says:

    >Deli Kız: canım benim ^^eheh herkes çok sevdi, bir tur dolaştılar falan :)oynadım oynadım.aştım kendimi :))bilmiyorum valla neden öyle koymuşlar adını :/profösör: aynen öyle🙂 çok eğlendim.deep:evet güzeldi :)aslında finale gitmek istiyorum.Gripin de gelecekmiş.Sinek Valesi:ahaha nasıl da bildin? çocukla 7 ortak arkadaşımız var şimdiden.

  6. >Seviyorum bu tip organizasyonları ben. hem çocukları heveslendiriyor hem de iyi vakit geçirilmesini sağlıyor. ve hakaten zordur o parçayı söylemek ben de tebrik edeyim o zaman burdan:)

  7. Hazel says:

    >evet evet çok haklısın :)kaynaşmış olduk.öğrendiğim kadarıyla kazanan okul bu yazıyı kendi face'lerinde paylamışlar.Bu kadar ilerisini düşünememiştim doğrusu :)çok mutlu oldum.videosunu bulduğum an ekleyeceğim buraya🙂

  8. >Var ya yurttaki oda arkadaşım bu etkinlikte görev almıştı. Yazını okuyunca nasıl şaşırıp mutlu olduk bilemezsin. Hatta hangi lisedensin onu da merak ettik😛

  9. Hazel says:

    >eheh gerçekten mi :)genelde biz erkekleri gördük görevli olarak :Psunucu bir kız vardı onun dışında hep erkek vardı sanki.ehem.okulun adını vermeyeyim ama şöyle söyleyeyim arkadaşın anlar,sahne önü en soldaki okul :)tek anadolu lisesi.:D

  10. Devrim says:

    >Ama Tanrı Slsh tipli Axl'i korusun❤

  11. Hazel says:

    >ahaha kesinlikle :Dama eski hali olsaydı muhteşem olurdu aah ah.top sakal hiç yakışmamış:/

  12. deep says:

    >az sonra sana bi mim geliyor.

  13. Hazel says:

    >Gelsin bakalım :o)

  14. deep says:

    >geldi çoktan.:)simayı da okumadın daha.:)deli yazımı da.:)

  15. Hazel says:

    >bir resim yarışması var yarına yetiştirmem gereken bir resim var :)bitireyim dolaşacağım blogları.hemen konusuna bir bakayım da ehe.

  16. timeout says:

    >bugünler güzel günlerdir🙂 delicesine eglenin bence :))

  17. Hazel says:

    >evet haklısın :)yeni fark ediyorum diyebilirim.bu zamanların ergenlik bunalımlarıyla kirlenmesi ne korkunç birşeydir.

  18. Yumuşak G says:

    >Benim de iki arkadaşım katıldı. Birisi Han'ların gurubu. Belki biliyorsundur benim blogdan. Onlar Metallica- Memory Remains'i çaldılar. Diğer arkadaşımın grubu da türkçe çalmışlardı da tam hatırlamıyorum. Han'lar elenmiş ama diğer arkadaşım yarın çeyrek finale gidiyor🙂

  19. Hazel says:

    >eheh :)Final'e gidiyorum pazartesi ama çeyrek finale gidemiyorum ne yazık ki.finale kalırlarsa haber ver🙂

  20. Hazel says:

    >eheh :)Final'e gidiyorum pazartesi ama çeyrek finale gidemiyorum ne yazık ki.finale kalırlarsa haber ver🙂

Leave a Reply

