>Hazal’ın beyninin arkasındaki gerçekler.-1-

>

Bir yazımda sayıları kişileştirdiğimden bahsetmiştim.
Aslında aynı şeyi müzik grupları için de yapıyorum.

Bir grubu, sanatçıyı çok önceden tanımışsam eğer,
(Ya kendim ünlü olduğunu bilmiyordum ya da değildi )
Sonradan başkaları onlar hakkında ” uff şarkıları harika ama ya” dediğinde,
ehihehihei diye içimden geçiriyorum, duygulanıyorum.Gurur duyuyorum.
Sanki çocuğummuş, kardeşimmiş falan gibi.

Seneler önce,
Daha annemden kısa olduğum zamanlar.
Hatta kardeşim bile doğmamış olabilir.
Arabada giderken Çok Uzaklarda’yı dinlerdik kasetten.
Annemle benim şarkımdı o.
Kimse bilmezdi.
Birlikte söylediğimiz şarkıydı.

Sonradan herkesin bildiğini farketiğimde sevinmiştim.
Bir süre sonra ise her enstürmanda en kolay çalınan şarkı olduğunu görünce,
Üzülmüştüm.

Mesela bu konuya nereden geldim?
Geçen yarışma oldu ya hani,
Kazanan grubun şarkısının sahibi Guns N Roses’dı.
Bon Jovi, Guns N Roses, The Beatles, Elvis ve Led Zeppelin.
Bunlar sanki aileden ünlülermiş gibi hissederim.
Bon Jovi’yi anladık hadi, babam tanışmış falan da.
(ordan yırtıyor Jovi )
Diğerlerini sahiplenişimin nedenini anlamış değilim.
Manyak mıyım ben?

Eğer telefonda konuşuyor olsak,
Siz evet diye cevap vermeden telefonu kapardım.
Mesela.
Hayır tabi ki de öyle birşey yapmazdım.

Vücudum için de geçerli tabi bunlar.
Aynı zamanda hayvanlar için ağaçlar için hatta kaldırım taşları için de geçerli.
Kişileştirmeye bayılıyorum.
Kitapları öperek kapardım mesela akşamları.
İyi uykular derdim.

[Ve kapı çalıyor.
Tabi ki önlüğümü giyip gideceğim.
Bakırköye mi?
Kalabalıktır şimdi köprü.
Neyse.
Orda internet varsa yaşadık.]

Not: Çok uzaklarda parçasının aslı Loreena McKennitt’in The Visit adlı albümünde bulunan Tango to Evora adlı parçadır.Bu albüm de bizde bulunduğundan belki çok daha özeldi bu şarkı benim için.
[ bu kadının diğer şarkılarını da dinlemelisiniz bu arada]

Not2: Hani annemle bu benim şarkımdı dedim ya, daha demin annem odama girdi.Dönmüş! Bir hafta boyunca babamla yaşanan işkenceli hayata son.Şarkı çalarken sarıldık.
Bu bir işaret mi?
Yoksa benim gitme vaktim mi gelmiş?
Attaaa.

Hadi baş baş.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in ah hazal ah, annem, çok uzaklarda, önlük, bakırköy ruh ve sinir hastalıkları, bon jovi, caddelerde rüzgar, deli deli kulakları küpeli hazal, led zeppelin, loreena mckennitt, nilüfer. Bookmark the permalink.

33 Responses to >Hazal’ın beyninin arkasındaki gerçekler.-1-

  1. Aquamarine says:

    >Sinestezya'yı okumanı şiddetle tavsiye ediyorum, lütfen oku olur mu?🙂

  2. Hazel says:

    >ahaha.geçen yazıda bahsettiğinden beri aklımda.hatta bu konu hakkında da düşündüm bayağı :))tamam söz.okuyacağım🙂

  3. Jove says:

    >jovi dıyınce bı an ustume alındım😦

  4. Hazel says:

    >ahahahahasen benden de manyaksın olum.ya😀 içimde sana karşı bir sevgi tohumu yeşeriyor Bony Jovim benim.

  5. Jove says:

    >boni jovi güzel oldu laan😀

  6. Hazel says:

    >eheh evet😀 daha da değiştirebilirsin kafana göre ^^

  7. deep says:

    >ne sevimli yazı bu.:)

  8. Hazel says:

    >evet salaklaştığımda daha şirin oluyor olabilirim mesela.böyle bir ihtimal var😀

  9. Hazel says:

    >teşekkür ederim🙂

  10. >Ben de benim 'keşfettiğim' bi şarkı sonradan heeerkeslerin diline düşünce gururlanmak yerine şarkıdan soğuyorum.sen gururlanıyormuşsun, ne güzel. bu ne muhterem bir ebeveynlik duygusu. : ))

  11. deep says:

    >son 2-3 günde atladığın bikaç yazı var. onları da oku. önemli.

  12. Hazel says:

    >Deli Kız: eheh bu da mümküm evet.herkese kucak açmak gibi bir salaklık yaparım genelde.herkesi başta %100 severim. zamanla azalır veyaz çoğalabilir bile.ilginç bir ebeveynlik desek tam olur :))Deep: bugün resim kursuna gideceğim gelince okurum çoğunu🙂

  13. MAYA says:

    >Orta okulda eve gelip ders çalışmaya başlamadan önce müzik setine The Visit' i takıp, kitaplarımı defterlerimi açardım. Daha iyi algılamamı ve daha severek ders çalışmamı sağladığını düşünürdüm.🙂

  14. Devrim says:

    >Bak şimdi bir Jeff'ime (H) Sayemde ÇAL Jeff sever oldu :d Zaten sevmeyeni dışladığım için sorun olmuyor.

  15. Hazel says:

    >MAYA:eh evet içindeki parçalar o kadar dinlendirici ama bir yandan da o kadar derin ki… farklı bir yerlere gidiyor insan.Devrim:ahaahaahkızım yahu.Jeff'i cidden de sayende tanımayan kalmadı😀

  16. Mia Wallace says:

    >Hazeel! çok tatlısınız anne kız olarak. bayıldım size:)ayrıca bu şarkıyı bana hatırlattığın için teşekkürler çok severim!🙂

  17. Hazel says:

    >ehe teşekkür ederim Mia :)ne demek ! blogum bir işe yarıyor demek ki çok sevindim ehe :))

  18. >ya üf 14 şubat yazını çok beğendim ısırık atamadım napcam? ^^ayrıca alttaki animasyon çoook şekeeer, onu nası yaptın?

  19. >Mİmlendin Kaldır ellerini :)))

  20. Hazel says:

    >BJ:eheh burdan atmış oldun :)onu gif şekline photoscape denen programla getirdim güzeldir. kullanışlı :)Tırsak K:eheh çok teşekkür ederim bakıyorum🙂

  21. deep says:

    >tırsak.bende de senin başka bir mimin var.

  22. >resim kurslarını bireysel mi alıtorsun? yoksa atölye uygulamalarına katılım şeklinde mi? bu ara sen ve ananen iyidir umarım..? ;))

  23. >Hazal Ödülün var bende ^^

  24. deep says:

    >resim kursundan sonra yok oldun sanki. iyi misin?

  25. deep says:

    >neyse, gördüm iyi mişsin. jove'u okuyormuşsun. orda gördüm seni. en son 25 şubat. demek ki iyisin. resim kursundan sonra bana gelecektin. neyse iyi ol da :)))

  26. deep says:

    >hayırlısı. bir haftadır gelmiyorsun bloguma. umarım yine eskisi gibi olursun bir gün.

  27. Hazel says:

    >iyiyim deep iyiyim :)evet farkındayım. gelmiyorum değil, yorum yapamıyorum bazen.yorum yapma kutucuğunu açtığımda yazma bölümü çıkmıyor sinirlenip kapatıyorum.genelde bir tek joviye yorum yapabiliyorum.neyse.kendine iyi bak.

  28. deep says:

    >yazma bölümü neden çıkmıyor. blogunda bir sorun mu var.

  29. deep says:

    >blogundan neden sadece jove'a yorum yapabildiğini anlayamadım.neden yorum yapamayıp sinirlendiğini de anlamadım.üstelik blogumda yorum sayısını da azalttım. çok kolay artık yorum yapmak. yazı başına bikaç yüz yorum oluyodu. şimdi 50'yi geçmiyor.senin keyfin yok gibi ama anlamadım.

  30. Hazel says:

    >sadece joviye yorum yapabiliyorum diye birşey söylemedim ki :)şöyle bir olay var ki sadece senn blogun değil birçok bloga yorum yapamıyorum şu an. zaman zaman bazı bloglarda bu tür bir aksaklık çıkıyor.anlamdım ben de.fark ettin mi bilmiyorum ama kendi sayfama da bir süredir yazmıyorum, sadece "yazabildiğim" bir iki bloga yorum yapıyorum.Okulda birçok etkinliğin sorumluluğunu aldım, sanırım zamanım olmuyor.Kafam bu aralar çok dolu ama yaptığım çalışmalarla ilgili bloga bir yazı koymayı planlıyorum🙂 süpriz.yorum yapmak istediğimde yorum bölümü açılıyor fakat yorum yazma bölümü ve Yorumu Gönder butonu çıkmıyor!?neyse. umarım anlatabilmişimdir deep🙂

  31. >HAZEL' Cİ BLOĞUMDA teşekkür ve ödülün var..ayrıca HOŞÇAKAL da diyorum sana derslerinde başarılar diliyorum canımcım…:))

  32. Hazel says:

    >rose mary!senin yaptığın önceki yoruma cevabım gelmemiş :(bireysel alıyorum kursu :)anneannem şimdi daha iyi :)ve nereye gidiyorsun😦 !

Leave a Reply

