>TUHAF

>

Sen olmasaydın da, başka biri olsaydı.
Bağlansaydım körü körüne.
Hayatımdan gidebilecek biri olsaydın,
Vursaydın,
Kırsaydın
Pisliğin teki olsaydın da
Çıkarıp kalbimden,
Dolasaydım boynuna dar ağacının kollarını!
Fırlatsaydım dipsiz kuyulara aşk kırıntılarını.

Eylül sarısı saçlarından kokunu çekip,
Üfleseydim gökyüzüne.
Bal gözlerinden emseydim sırlarını da
Boyasaydım en soğuk tuvalleri bile  sıcak renginle.
Sonra ağlasaydım.
Bulut olup uçsaydım omuzlarının üstünden,
Atkın olup dolasaydım o öpülesi boynunu…
Sigaran olup dudaklarında yansaydım buram buram…
Her gün yanıklarıma üfleyeceğime kül olsaydım da!
Yine de,
Yanabilseydim bir kere nefesinde.

Hayır!
Bakma bana bir daha.
İstemiyorum.
Sesinle titretme kalp kapakçıklarımı.
Kanımda dolaşmasın uyuşturucu gülüşün.
Napmalıyım söyle!
Kesip atmalı mıyım tüm arkadaşlığımızı?
Sen hala suskun kalırken
Ben konuşmalı mıyım her defasında?
Söyle bana lanet olası.
Her şarkıda yine ağlayayım mı!
Tesellilerde mi bulayım kucaklamaları

Bir öpücük uzaktayken tüm umut bahçeleri,
Dumanlı şehirlerde mi saklanayım durmadan…
Yeşilini özledim…
Güneş saçlarını özledim.
Çünkü hepsi bahçenin içinde saklı.
Atışları farklı kalbimizin..
Arasam da bulamıyorum kapıyı.

Sana göre nefes almaktan yoruldum ben.
Bu kadar yakınken dokunamayışım ellerine.
Ya da dudaklarından çıkan her kelimeyi
Kendi dudaklarımda tutamayışım.
Tuhaf…
Ben bunları yazarken bile bahçen hep kapalı.
Duyamıyorum karanlıkta sayıklamalarımı.
Kendimi de kaybediyorum sanırım.
Belki de burada durmalıyım.
Susturmalıyım mısraları.

Hazal

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Şiir. Bookmark the permalink.

9 Responses to >TUHAF

  1. deep says:

    >güzel bi şiir.anlamlı bi aşk şiiri.genel aşk duyguları olarak yazılmışsa, benim şiirler gibi yani, çok güzel hissettiklerin.ama böle hissettiren varsa, bu yazdığın şekliyle, üzücü bir durum var ortada, kurtulman gereken bir durum. tek taraflı gibi duruyor, unutmak ve kurtulmak gerekir. neden insan üzülmek istesin ki.

  2. Hazel says:

    >balık sudan kurtulamıyor.:)

  3. deep says:

    >o zaman sen istiyorsun demektir üzülmeyi. bak buna sevgi ve aşk denmez. kendi kendine yapılan bişi bu yazdığın gibiyse. eğer nesnesi yoksa çok güzel. duyguları yansıtmak için. ama nesnesi varsa, inan çok gereksiz bir durumdur bu. ama belki acı çekmek istiyorsundur. ondan demek ki. üstelik, hak etmeyen birine duyulan ilgi oluyo bu durumda.

  4. >Mükemmelsin. Gerçek anlamda. Harika olmuş, kendimi buldum yazdıklarında. Hepimiz mi aynı acıları çekiyoruz acaba?

  5. deep says:

    >ayrıca, jove'dan başkasını da okuyorsun🙂 numaracı :)şiirdeki dertten de kurtar kendini. en başta karşılıklı ilgi sevgi yoksa, üzüleceksin kesin. erkek asla zamanla sevmez. ama bak, seks ister belki o başka. biçok erkek böledir.

  6. >çok güzel olmuş kuzucum..ve aşk geldiğinde bütün hayaller 1 olur…

  7. deep says:

    >hazel.bloglar kapanıyor.hemen blogunu tümüyle wordpress'e aktar.

  8. Melis says:

    >aşkı şiirle anlatmak, kalp.

  9. deep says:

    >kaybolmadın di mi.bloguna girebiliyor musun?

Leave a Reply

